Je kent ze wel die sociale gesprekjes, af en toe moet je gewoon ff braaf het geleuter van anderen aanhoren. Op zich niks mis mee, beetje humeuristisch gekeuvel zo op de werkvloer kan ik vaak wel waarderen. Maar sommige wijven grijpen de gelegenheid om eindelijk eens de aandacht te krijgen, maar laten dan niet meer los. Hier op het werk ook zo'n trutje, een fragment:
"..we zouden daar langsgaan, we zouden eerst niet, want Janine had ..blabla overbodige zijtak blabla.. dus, nou, enfin, wij daar toch heen, maar wat blijkt nou.."
zonder introductie allerlei namen noemen
![]()
totaal irrelevante zijsprongen
![]()
stopwoordjes
![]()
retorische vragen
![]()
AAAAARGH!!!1einz!!
![]()
godskolere christenziele, mens! get to the point already!! Uiteindelijk was het ook nog een suf kutvoorval wat echt niemand boeit. Ik ben alweer vergeten wat, zo saai was het, iets met een winkel die te vroeg dicht was ofzo. Vijf minuten van mijn leven die ik nooit meer terug zie.
![]()
mijn kostbare tijd, wat doe je!?!
mijn klacht: houd het kort en bondig en houd anders gewoon je bek
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"