Sparta Nijkerk heeft ook zeker geen bijzonder elftal, ik vind ze nog steeds teveel punten hebben. GVVV heb ik ook gezien en die vond ik toch een stuk beter, sta daarom ook niet te kijken van deze uitslag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef deejaylethal het volgende:
GVVV toch weer gewonnen in Nijkerk. Die Spartanen weten daar toch niet genoeg punten te houden.
Ik sta er ook niet van te kijken, maar aangezien Sparta Nijkerk wel een erg groot thuisvoordeel heeft (kunstgras) zouden ze dat beter uit moeten buiten... Kijk naar Heracles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sparta Nijkerk heeft ook zeker geen bijzonder elftal, ik vind ze nog steeds teveel punten hebben. GVVV heb ik ook gezien en die vond ik toch een stuk beter, sta daarom ook niet te kijken van deze uitslag.
quote:Willem Leushuis vertrekt naar Koeweit
Hoofdtrainer van IJsselmeervogels, Willem Leushuis, heeft een fantastische mogelijkheid aangeboden gekregen van Kuwait Club om daar per direct aan de slag te gaan als technisch manager en coach. Kuwait Club is de kampioen van Koeweit van vorig seizoen en speelt de championsleague van West Azië. Daarnaast gaat Willem Leushuis zich bezig houden met ondersteuning, advisering van de nationale voetbalbond van Kuwait KFF Football federation. Het seizoen in Koeweit start per volgende week, hetgeen betekent dat Willem Leushuis al aanstaande zondag op het vliegtuig zal stappen. Het bestuur van IJsselmeervogels was verrast met de plotselinge stap van de hoofdtrainer, echter wenst hem alle succes toe in het nastreven van zijn droom. In een gesprek tussen het bestuur en Willem Leushuis is een voor beide partijen goede overeenkomst bereikt. Aanstaande zaterdag zal voorafgaande aan de wedstrijd op gepaste wijze afscheid worden genomen van Willem Leushuis. Inmiddels is de technische commissie van IJsselmeervogels al bezig met het voeren van gesprekken met enkele potentiële opvolgers voor de positie van hoofdtrainer van IJsselmeervogels.
Willem heeft al eerder in het Midden Oosten gewerkt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:49 schreef HPayne het volgende:
Opvallend bericht. Vraag me dan af hoe komt zon club uit Kuweit bij een trainer van een amateurclub uit Nederland terecht, en andersom... Had hij naast het trainersschap van Ijsselmeervogels een baan en heeft hij een gezin?
Misschien dat Knuppe nu echt eens mag gaan vrezen voor zijn plek. Hij is echt het lievelingetje van Willem.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk verhaal inderdaad, zo midden in het seizoen. Ook benieuwd wat de gevolgen zijn voor "zijn" spelers, zoals Corneille. Al speelde die de laatste tijd al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |