JAAA iemand die de serie ook kent! Get A Life was fantastisch! Heb deel 1 en 2 op dvd (alleen engels) en die kijk ik zo af en toe. Deze serie moet idd echt terug op tv!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
GET a LIFE moet per direct weer terug op de buis!!
De serie over de kale dertiger Chris Peterson die nog bij zijn ouders woont en een krantenwijkje doet..
Humor ten top
linkje hier
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef GioStyle het volgende:
Zo'n serie waarin een groepje mensen telkens naar een andere wereld reizen. Ze willen terug naar hun eigen wereld, maar die kunnen ze niet terugvinden. Hoe heet die serie ook alweer?![]()
Was dat niet waar ie ook altijd tips n tricks ging geven voor NES (quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:47 schreef Devolution het volgende:
Godver hoe heette dat ook alweer? Was een beetje zo'n aankondigingsprogramma. Daar zat zo'n jongen in en die kwam en ging (aan het begin en eind vh programma) altijd met zn skateboard de sutdio in. Hij kondigde programma's aan als die tekenfilmserie van Hulk Hogan enzo.
Ik zou het niet meer weten, ik was toen nog erg jong. Ik weet alleen nog dat ie op een skateboard aankwam en dat ie Engels sprak.. Later kwamen daar Danny Rook met zn programma wat hierboven genoemd werd, en Telekids voor in de plaats.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef H4ze het volgende:
[..]
Was dat niet waar ie ook altijd tips n tricks ging geven voor NES () games?
Inderdaad, die had ook tips en trucs voor games. En dan tussen de tips door werden er tekenfilms uitgezonden. Daar zat ook een tekenfilm in met een groepje jongeren die zo'n grote bigfoot truck hadden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef H4ze het volgende:
[..]
Was dat niet waar ie ook altijd tips n tricks ging geven voor NES () games?
Nu ik het toch over nintendo heb: Captain N![]()
[afbeelding]
Nog 2 mensen die die serie kennen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:03 schreef Xcalibur het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
De serie over de kale dertiger Chris Peterson die nog bij zijn ouders woont en een krantenwijkje doet..
Humor ten top
linkje hier
[/quote
jaaaaa, dat was cool
en American Gothic moet ook terug, dat was tof
Heb je geen google linkje ofzo naar een paar min. van de serie? Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef Daverz het volgende:
[..]
JAAA iemand die de serie ook kent! Get A Life was fantastisch! Heb deel 1 en 2 op dvd (alleen engels) en die kijk ik zo af en toe. Deze serie moet idd echt terug op tv!
Als pre-puber had ik natte dromen bij kol. Deering.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
... Buck Rogers...
http://www.youtube.com/results?search_query=get+a+lifequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb je geen google linkje ofzo naar een paar min. van de serie? Ben wel benieuwd
Owja! Met die basketballer en die tomaat met een zonnebril opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
Daar zat ook een tekenfilm in met een groepje jongeren die zo'n grote bigfoot truck hadden.
Geniale serie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Humor ten top
linkje hier
The day of the Triffids? Da's 'n film, IIRC.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:13 schreef Omkron het volgende:
Die serie met die planten.. levensgevaarlijke planten.. er was iets met de maan.. iedereen kijken.. iedereen blind.. diegene die niet keken (nachtdienst, slapen etc.) overleefden.. serie afleveringen (4?) is uit de jaren '80.. was cool..
iemand weet welke serie ik bedoel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |