Dan mag-ie half FOT nu gaan bannen dus?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
SB en RonV deden het zeer goed de laatste tijd... Maar een beetje kritiek is in de dictatuur van Danny niet gewenst
![]()
Of masaal maar eens aan de IRC....quote:
Neuh...wij zijn geen stakende modjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan mag-ie half FOT nu gaan bannen dus?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:26 schreef HMaster-II het volgende:
SB en RonV deden het zeer goed de laatste tijd...
![]()
IRC is zooooo 20e eeuwquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of masaal maar eens aan de IRC....
![]()
Maar wij zijn wel enigszins zijn "volgelingen" (als Fok! users moeten wij ons toch aan zijn regels houden) en wij hebben commentaar op hem. Een goede dictator zou ons bannenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Neuh...wij zijn geen stakende modjes
Ik heb een sociaal leven nodig jaquote:
Onder het mom van: als ik het niet doe, vissen ze een ander uit de grote FOK!-vijver. En ik ben bereid terug te treden in-geval-van. Een "nieuw visje" doet dat misschien niet. Jullie kennen me al een beetje. En ik jullie. Snelle toestand, snel beslissen, snel reageren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Onder het mom van, als ik het niet doet doet een ander het, dus kan ik het beter doen want dan wordt het misschien nog wat?![]()
Danny laat het overkomen alsof ze er vrijwillig uit stappen??? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen, maar ik dacht dat ze juist gebanned waren?quote:
Ze besloten uit de crew te stappenquote:
Ja, dat snap ik ook niet vrijwillig vertrokken, waarom dan een ban??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Danny laat het overkomen alsof ze er vrijwillig uit stappen??? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen, maar ik dacht dat ze juist gebanned waren?
Wow, je bent echt de goedheid zelve!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:33 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Onder het mom van: als ik het niet doe, vissen ze een ander uit de grote FOK!-vijver. En ik ben bereid terug te treden in-geval-van. Een "nieuw visje" doet dat misschien niet. Jullie kennen me al een beetje. En ik jullie. Snelle toestand, snel beslissen, snel reageren.
Ik denk dat ik een goede beslissing heb genomen. Ik had júllie belang in gedachte - ik doe het niet voor mezelf
wazige tekst - sorry - voel me ook een beetje wazig momenteel
Wat hij zegt dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wow, je bent echt de goedheid zelve!!!
Hmmjah, ik denk trouwens wel dat je gelijk hebt, maar zou graag gewoon onze eigen mods terug zien.
Wat 1 kut topic in F&F kan doen met de rest van Fok!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze besloten uit de crew te stappenze besloten dat helemaal niet, hij heeft ze eruit gezet!
Doe es een linkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef pea4fun het volgende:
nu op actionradio
Het komt erop neer dat danny heeft gezegd dat ie schijt heeft aan de mods en daarop uit protest die ontslagen mods een avond niet wilden modden, daarop dus die bans en ontslagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:40 schreef Xilantof het volgende:
Phoenixx: mag je misschien wat kwijt over de reden dat ze gebanned zijn ipv alleen mod-af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |