Ik denk een stelletje Zwitsers.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Wie heeft die smerige stinkzooi uitgevonden?En welke mongool brengt het dan in godsnaam nog op de markt ook?
![]()
![]()
quote:
Komt goed, komt goedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:34 schreef Bicks het volgende:
Ga op kamers man!
Maar je hebt wel gelijk... die gore zooi riekt naar braak! Mijn vriendin heeft het 1 keer over de spaghettt gestrooid... 1 X MAAR!!!!!! TOEN NOOIT WEER!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Komt goed, komt goed
Tot die tijd
Strooikaas
ik denk dat je best eens gelijk zou kunnen hebben...quote:
Dus je bent wel in voor zoeen tenenkaas?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Alle kazen behalve belegen en zoeen kaas op Restorante pizza's
En hoe zit het met zoeen kazen als camambert, deense aderkaas en kopkaas?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Alle kazen behalve belegen en zoeen kaas op Restorante pizza's
Kon wel eens een kern van waarheid in zittenquote:
Ja stinkt enorm, mijn broer at het vroeger op brood, stonk de hele keuken. Mijn oma kocht weleens Limburgse kaas voor op brood, dat is helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
^^ bovenstaande gore potjes
GADVERDAMME
Mijn pa vreet die zooi de laatste tijd op brood en daar komt godverdomme toch een penetrante kotslucht vanafAls hij het in de keuken op brood doet, ruik ik het op mijn kamer 2 verdiepingen hoger nog
Wie heeft die smerige stinkzooi uitgevonden?En welke mongool brengt het dan in godsnaam nog op de markt ook?
![]()
![]()
Ik zeg: alles zuigt nipples behalve : belegen cheese, kopkaas ( wel ouder dan 2 weken k thnx bbq )quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dus je bent wel in voor zoeen tenenkaas?![]()
Zoooo smerigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
^^ bovenstaande gore potjes
GADVERDAMME
Mijn pa vreet die zooi de laatste tijd op brood en daar komt godverdomme toch een penetrante kotslucht vanafAls hij het in de keuken op brood doet, ruik ik het op mijn kamer 2 verdiepingen hoger nog
![]()
![]()
Zo, dit is wel de meest hilarische grap die ik hoor sinds jarenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:41 schreef GSi het volgende:
Ze hadden ook zo een aparte soort hier van..
Perestrooikaas? ofzoiets
Hier stinkt dus echt het hele huis... ik ruik het gewoon wanneer ik op bed lig (op zolder)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:34 schreef woniya het volgende:
[..]
Ja stinkt enorm, mijn broer at het vroeger op brood, stonk de hele keuken. Mijn oma kocht weleens Limburgse kaas voor op brood, dat is helemaal verschrikkelijk.
Het is van geitenkaas / schapenkaas gemaakt. En dat ruft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier stinkt dus echt het hele huis... ik ruik het gewoon wanneer ik op bed lig (op zolder)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |