quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:52 schreef D-Vide.D het volgende:
Hahis ook zo dat zij in A4 zaten.. dan zat je zeker bij Koen en Martijn in de klas vorig schooljaar?
![]()
Lol met Martijn ga ik dagelijks omquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Euhmm...(Koen Z en Martijn H?) Die wel
Wie is het dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef NrSiX het volgende:
ok.. ken iemand die daar speelt maar die is 17, zullen jullie wel niet kennen dan
Jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef D-Vide.D het volgende:
Dan moet ik jou ook wel eens gezien hebben.. kwam martijn overal wel eens tegenmet c'est la vie was hij trouwens behoorlijk 'ver weg' volgens mij:D
subtielquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:58 schreef pekel het volgende:
Het regenT niet Veel vandaag, hooP ik tenminste.
Hmm.. donkerblond haar.. de rest kloptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef Chokeme het volgende:
Klopt.
Ik denk dat ik wel weet wie je bent, lichtblond haar, vaak petje op en gympen aan ??
Kan iig niet missen dat ik je wel eens heb gezien
Waar ga je voetballe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:00 schreef D-Vide.D het volgende:
Hier in Hooghalen regent het al de hele dag.. vanavond eerste voetbaltraining bij m'n nieuwe cluppie.. ben benieuwd.. Hoop voor de Emmenaren dat er niet zo'n stortbui komt als toen met C'est La Vie..
Jep.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef Rekkie het volgende:
Is vandaag ook de laatste dag van de kermis?
Dan bedoel ik een andere (achter?)neef van em:Dquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:01 schreef D-Vide.D het volgende:
[..]
Hmm.. donkerblond haar.. de rest klopt
Hmm.. was jij toen ook daar bij het gemeentehuis met c'est la vie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:14 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Dan bedoel ik een andere (achter?)neef van em:D
Och ik heb zo'n hekel aan die kermis sinds is gebleken dat je met de dood bedreigt kan worden als je in de bots-auto's (NB) tegen iemand aan botst.....quote:
Ik heb inderdaad last van de kermis.... parkeerplek enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef Chokeme het volgende:
Je hebt er last van ?
Ik ben zelf niet zo'n kermis fan maar op de feestdagen is het altidj wel gezellig.
Kan me trouwens wel voorstellen dat als je in die flats er naast woont, je er aardig gestoord van wordt.
Haha ja ik weet wie je bentquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:21 schreef D-Vide.D het volgende:
Jaah.. jou heb ik vaak gezien jah..Volgens mij toen ook een x bij de Vlamink.. was ik met nog 2 andere.. was ik op de fiets naar emmen gegaan vanuit hooghalen... (NOOIT WEER
)
![]()
Doe m de groetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Haha ja ik weet wie je bentlol. Leip dat je elkaar hier weer tegenkomt...
![]()
ga nu offline, martijn is hier
Heb er nooit last van gehad...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och ik heb zo'n hekel aan die kermis sinds is gebleken dat je met de dood bedreigt kan worden als je in de bots-auto's (NB) tegen iemand aan botst.....
En voor allochtonen die niet aangereden willen worden terwijl ze in botsauto's zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
Kermis is voor kampers en paupers... Ik snap echt niet dat mensen zich daar kunnen vermaken
Allochtonen zonder rijbewijs dus, die even stoer doen in de botsauto's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En voor allochtonen die niet aangereden willen worden terwijl ze in botsauto's zitten
Ach met mijn leeftijd heb ik ook weinig op de kermis te zoekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:50 schreef MaxMark het volgende:
Overdag kun je nog redelijk op de kermis zijn. 's Avonds komen de aso's los.
de Jong?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:35 schreef NrSiX het volgende:
Die iemand daar weet ik zo niet zijn achternaam van, voornaam is Frank en komt van FC Emmen, geweldige gast is dat. (ex-collega)
Zit sinds gisteren officieel bij avquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En heeft nog niet met het 2e meegedaan?
Oh tja....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Zit sinds gisteren officieel bij avZat vorig seizoen in de FC B1, mocht naar de FC A1 maar wou terug naar de av
Zal wel over een paar weken in het eerste komen, is daar goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:20 schreef NrSiX het volgende:
Ja hij zit als het goed is in A1.. en de jong zegt me idd wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |