Ik stond vorig jaar om 2100 in de rij en was om 2 uur mijn tentje aan het opzetten... op camping 5- de rest zat zo goed als vol... Lekker kut was datquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar om 1800 in de rij en was rond 2100 binnen. Ging erg relaxt!
ik vond mijn Epe - LL in 15 min al snelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:59 schreef Kletz het volgende:
[..]
mijn auto is zo snel > ik rij harderwijk lowlands in 5 min.
Nee dan ben ik zeker niet de 1e!!! denk dat er dan al een mannetje of 100 staan.
Vrijdagmiddag. Vrij vroeg in de middag. Wij hebben nog een volle vuilniszak in het midden van de partytent gehangen om 'm wat zwaarder te maken. We hebben er enkele los zien komen van de grond, maar die van ons stond na de 'storm' nog prima.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
mensen, kan iemand mij vertellen wanneer vorig jaar die zgn. 'storm' dan was, kan ik ongeveer uitzoeken wat ik toen deed/ waar ik toen was, want ik kan me er geen fuck van herinneren..
Als ik partytenten de lucht in zie gaan, noem ik het storm. Dat jij nog je roes lag uit te slapen doet daar niks aan af.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef lienelien het volgende:
Storm
Urban legend zullen jullie bedoelen
Ik heb maar 1 uurtje geslapen toen, van 7u tot 8uquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik partytenten de lucht in zie gaan, noem ik het storm. Dat jij nog je roes lag uit te slapen doet daar niks aan af.
Ik sliep iets langer. Van 8:00 a 8:30 tot 10:00.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 uurtje geslapen toen, van 7u tot 8u![]()
Het was niet erg opzienbarend hoor. Zoals gezegd is het aardig langs het festival getrokken. En ik weet niet op welke camping jij stond, maar daar kan ook nog wel wat verschil in zitten. Wij stonden op 5 en daar gingen wel enkele partytenten (een stukje) de lucht in.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vrijdagmiddag vroeg..Ik stond zeker ergens in de luwte..
Word... waar sta jij altijd?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Camping 3 ofcourse..there is none higher..![]()
![]()
Of camping 2. Even better.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Camping 3 ofcourse..there is none higher..![]()
![]()
quote:
Enorm balen zeg! Veel beterschap, ik heb je gemaild. Ik lees 't wel..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:36 schreef EvilFaith het volgende:
Net nu ik een mooie tent had gekocht voor LL krijg ik opeens een longontsteking! Arg.. slechte, hele slechte timing. Ik ga niet meer. Als er hier mensen zijn die nog geen kaartje hebben. Jullie kunnen die van mij overkopen als je wil. Ik heb er 117,50 voor betaald. Voor 100euro mag je hem hebben.
coosje_holterman at hotmail punt com als je interesse hebt.
Voor iedereen die nog wel gaat, heel veel plezier! Vooral bij de Scissor Sisters!
Ze hebben een regel, die staat duidelijk op de site aangegeven en dan zou het 'naaierig' zijn als ze mensen er bij de ingang aan houden? Wat een onzin zeg. En ja, ze controleren bij twijfel. Ze hebben mij vorig jaar niet gecontroleerd, maar een 15-jarige vriendin (die met ons mee was, meerdere 18-jarigen) wel. Dat verbaasde me trouwens omdat ik wel geloofd had dat ze 16 was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:22 schreef Rye het volgende:
He.
HOE OUD MOET JE ZIJN OM LOWLANDS BINNEN TE KOMEN?
De adviesleeftijd is 16. Als je jonger bent, moet je in gezelschap zijn van iemand van 18 jaar of ouder. Let op: we schenken geen alcohol aan personen onder de 16!
Ik ben 15. Mijn vrienden ouder. Ik vind het een naiierig als ze daar voor 15 jarigen ook zo streng op zijn, mja wordt die regel dan zo streng toegepast. En, moet je dan met een meerderjarige naar binnen gaan bij de hoofdingang of bij de festivalingang :S. Kunnen jullie helpen.?
wat nou wat een onzin. Angel of death je bent echt en motherfucker. als jij 15 was zou je t ook kut vinden want toen zag je er nog uit als iemand van 12quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze hebben een regel, die staat duidelijk op de site aangegeven en dan zou het 'naaierig' zijn als ze mensen er bij de ingang aan houden? Wat een onzin zeg. En ja, ze controleren bij twijfel. Ze hebben mij vorig jaar niet gecontroleerd, maar een 15-jarige vriendin (die met ons mee was, meerdere 18-jarigen) wel. Dat verbaasde me trouwens omdat ik wel geloofd had dat ze 16 was.
En hoe streng ze zijn, dat zal wel afhangen van de persoon die bij de ingang staat waar je naar binnen gaat.
Doe eens normaal joh. Dit is nou precies waarom we kutkoters als jij liever niet op Lowlands hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:40 schreef Rye het volgende:
[..]
wat nou wat een onzin. Angel of death je bent echt en motherfucker. als jij 15 was zou je t ook kut vinden want toen zag je er nog uit als iemand van 12
Ik zou een beetje oefenen op je gedrag, je komt niet erg volwassen over.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:40 schreef Rye het volgende:
[..]
wat nou wat een onzin. Angel of death je bent echt en motherfucker. als jij 15 was zou je t ook kut vinden want toen zag je er nog uit als iemand van 12
Well ain't that cute...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:40 schreef Rye het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |