Het was niet erg opzienbarend hoor. Zoals gezegd is het aardig langs het festival getrokken. En ik weet niet op welke camping jij stond, maar daar kan ook nog wel wat verschil in zitten. Wij stonden op 5 en daar gingen wel enkele partytenten (een stukje) de lucht in.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vrijdagmiddag vroeg..Ik stond zeker ergens in de luwte..
Word... waar sta jij altijd?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Camping 3 ofcourse..there is none higher..![]()
![]()
Of camping 2. Even better.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Camping 3 ofcourse..there is none higher..![]()
![]()
quote:
Enorm balen zeg! Veel beterschap, ik heb je gemaild. Ik lees 't wel..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:36 schreef EvilFaith het volgende:
Net nu ik een mooie tent had gekocht voor LL krijg ik opeens een longontsteking! Arg.. slechte, hele slechte timing. Ik ga niet meer. Als er hier mensen zijn die nog geen kaartje hebben. Jullie kunnen die van mij overkopen als je wil. Ik heb er 117,50 voor betaald. Voor 100euro mag je hem hebben.
coosje_holterman at hotmail punt com als je interesse hebt.
Voor iedereen die nog wel gaat, heel veel plezier! Vooral bij de Scissor Sisters!
Ze hebben een regel, die staat duidelijk op de site aangegeven en dan zou het 'naaierig' zijn als ze mensen er bij de ingang aan houden? Wat een onzin zeg. En ja, ze controleren bij twijfel. Ze hebben mij vorig jaar niet gecontroleerd, maar een 15-jarige vriendin (die met ons mee was, meerdere 18-jarigen) wel. Dat verbaasde me trouwens omdat ik wel geloofd had dat ze 16 was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:22 schreef Rye het volgende:
He.
HOE OUD MOET JE ZIJN OM LOWLANDS BINNEN TE KOMEN?
De adviesleeftijd is 16. Als je jonger bent, moet je in gezelschap zijn van iemand van 18 jaar of ouder. Let op: we schenken geen alcohol aan personen onder de 16!
Ik ben 15. Mijn vrienden ouder. Ik vind het een naiierig als ze daar voor 15 jarigen ook zo streng op zijn, mja wordt die regel dan zo streng toegepast. En, moet je dan met een meerderjarige naar binnen gaan bij de hoofdingang of bij de festivalingang :S. Kunnen jullie helpen.?
wat nou wat een onzin. Angel of death je bent echt en motherfucker. als jij 15 was zou je t ook kut vinden want toen zag je er nog uit als iemand van 12quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze hebben een regel, die staat duidelijk op de site aangegeven en dan zou het 'naaierig' zijn als ze mensen er bij de ingang aan houden? Wat een onzin zeg. En ja, ze controleren bij twijfel. Ze hebben mij vorig jaar niet gecontroleerd, maar een 15-jarige vriendin (die met ons mee was, meerdere 18-jarigen) wel. Dat verbaasde me trouwens omdat ik wel geloofd had dat ze 16 was.
En hoe streng ze zijn, dat zal wel afhangen van de persoon die bij de ingang staat waar je naar binnen gaat.
Doe eens normaal joh. Dit is nou precies waarom we kutkoters als jij liever niet op Lowlands hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:40 schreef Rye het volgende:
[..]
wat nou wat een onzin. Angel of death je bent echt en motherfucker. als jij 15 was zou je t ook kut vinden want toen zag je er nog uit als iemand van 12
Ik zou een beetje oefenen op je gedrag, je komt niet erg volwassen over.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:40 schreef Rye het volgende:
[..]
wat nou wat een onzin. Angel of death je bent echt en motherfucker. als jij 15 was zou je t ook kut vinden want toen zag je er nog uit als iemand van 12
Well ain't that cute...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:40 schreef Rye het volgende:
[..]
Ik zeg thuisblijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:42 schreef Rye het volgende:
tsja.
ik dacht dat lowlands een beetje relext was ofzo.
sommige hier zijn echt mierenneukers
leef je eens een beetje in ofzo
Inleven?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:42 schreef Rye het volgende:
tsja.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:51 schreef Ascaroth het volgende:
Voor iedereen met Last.fm; 'Lowlands 2006'-tagradio.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inleven?
Oké motherfucker echt kut dat die lauwe peeps at de ingang zo fuckin' streng zijn weet je!
Aight!
Ah nee! Againquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dark_Angelus, jij had nog een vraag toch? had je mn mailadres opgevangen eerder?
Pink_Floyd at fok.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah nee! Again
*als m'n server meewerkt.
Ik heb er geen foto's van, volgens mij, maar in ieder geval zag men mij zeker niet aan voor 12. Ik had wel al vrij lang haar, in mijn kortstondige punkperiode nog in spikes zelfs. Maar ik geloof dat men destijds meestal dacht dat ik een jaar of 17 a 18 was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar hoe zag jij er eigenlijk uit dan op je 15e AoD?
Kom je ook op de meet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:42 schreef Rye het volgende:
tsja.
Misschien handig om te vertellen hoe lang je erover gaat doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:41 schreef Lausteen het volgende:
ik heb er ook weer zin in
hoop dat t weer niet al te dramatisch gaat worden alleen.
ik vroeg me alleen af..
ik wil dit jaar met de auto gaan, en m daar dan ook parkeren. Ons plan was echter om daar op donderdag redelijk vroeg te zijn, uur of 12 ofzo, maar zijn die parkeerplaatsen daar dan al wel beschikbaar?
ik wil 12:00 uur in biddinghuizen aankomen hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien handig om te vertellen hoe lang je erover gaat doen.
Wij zijn wel eens om 12:00 a 13:00 vertrokken, en vervolgens ben je dan pas rond 15:00 a 16:00 bij de parkeerplaats omdat je gewoon lang in de file staat voor je er bent. Maar ik denk dat ze wel ruim van te voren die dingen open gooien, anders ligt het complete verkeer daar nog meer plat, doordat er een flinke rij auto's staat te wachten.
Ja dat mag. En als je een uurtje eerder opstaat kun je ook 's ochtends nog even heen en weer naar Lelystad met de pendelbus om daar dingen in te slaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef Lausteen het volgende:
en nog iets, mag je eigenlijk nog in het weekend zelf zooi uit je auto halen en dan mee naar binnen nemen? anders leg ik gewoon daar mn drankvoorraad aan (zal vast wel niet mogen want ik ben vast niet de eerste met dit idee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |