Bij de Freggels hing altijd een beetje een sinister sfeertje. Dood eng vond ik hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:03 schreef purplerose het volgende:
IN DE FREGGEL GROT! IN DE FREGGEL GROT!
ik vond die kleine werkertjes met hun helmpjes het leukste
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://www.retrojunk.com/details_tvshows/122-bananaman/
die?
wel voor de massa, niet voor de professionals. Wordt nog steeds erg veel gebruikt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:02 schreef purplerose het volgende:
En daarna werd de fout gemaakt met de minidisk toch?
Jaja. Wij hadden zelfs nog een groenteman (nog net niet met paard, wel met zijn moeder) die aan de deur kwam!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:05 schreef Echo99 het volgende:
En de SRV Man
Ik wilde vroeger schillenboer wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jaja. Wij hadden zelfs nog een groenteman (nog net niet met paard, wel met zijn moeder) die aan de deur kwam!
En ik wilde vroeger paard worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger schillenboer worden![]()
![]()
![]()
Wat ben je geworden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
En ik wilde vroeger paard worden.![]()
Mijn zusje heeft ooit eens drie weken gillend van de buikpijn door het huis gekropen toen ze 2 was ofzo omdat ze paratyfus op had gelopen van een slecht schoongemaakte melkfles....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef manhattan het volgende:
Melk en vla in flessen!
Een flessenlikker bedoel jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ooit eens drie weken gillend van de buikpijn door het huis gekropen toen ze 2 was ofzo omdat ze paratyfus op had gelopen van een slecht schoongemaakte melkfles....
Milieuvervuilend karton hier plies![]()
Oh ja, met die vla in flessen had je een speciaal hulpinstrument nodig (de zogeheten "floeper") om alle vla eruit te krijgen![]()
Hehehe, ik denk dat elk huishouden er een dergelijke thuistaalnaam aan gafquote:
aah de flesselikkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ooit eens drie weken gillend van de buikpijn door het huis gekropen toen ze 2 was ofzo omdat ze paratyfus op had gelopen van een slecht schoongemaakte melkfles....
Milieuvervuilend karton hier plies![]()
Oh ja, met die vla in flessen had je een speciaal hulpinstrument nodig (de zogeheten "floeper") om alle vla eruit te krijgen![]()
En dan met zo'n mandje-achtig ding waar 6 flessen in pasten weer naar de supermarkt om ze in te leverenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef manhattan het volgende:
Melk en vla in flessen!
Heb je al hulp gezocht om je traumatische ervaring te verwerken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik was het lachertje met elk verjaardagsfeestje. Alle coole kinderen konden leuke nieuwe films huren, ik kwam aan met ouwe Star Trek-films. Dus dan ging je maar belletje trekken met zijn allen...![]()
Die kwam de melkboer toch ophalen ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan met zo'n mandje-achtig ding waar 6 flessen in pasten weer naar de supermarkt om ze in te leveren
Misschien in jouw tijd nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die kwam de melkboer toch ophalen ?
Die heeft mijn mama nog steeds in de keukenla liggen heurquote:
Ik heb em thuis ook. Voor de Heinz ketchup flessenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die heeft mijn mama nog steeds in de keukenla liggen heur![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien in jouw tijd nog![]()
Wij hadden een supermarkt vlakbij, de melkboer kwam niet meer langs.
Volgens mij zag ik die dvd's van Jem pas geleden bij de trekpleister ofzo liggen!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:22 schreef Scandalous het volgende:
Is vast al gepost ergens, maar hier was ik helemaal weg van
[afbeelding]
She-Ra
[afbeelding]
Jem
daar wil ik wel dvd's van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |