Ik neem je niks kwalijk, toen was het immers hip, maar om dan 10-12 jaar later nog met zo'n kuif rond te lopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:35 schreef NightWhistler het volgende:
*Toch paar keer verliefd geweest op een meisje met zo'n kuif*![]()

Toen in 89 die Batman film uitkwam had m'n ma nog een zwarte trui voor me gebreid met heel groot dat geel-zwarte Batman logo op de borst en mouwen... ik voelde me toch stoer op het schoolpleinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okay ik beken, ik ben ze nú zelf aan het breien.![]()

En in de jaren 80 kwamen die goedkoop op rommelmarkten terecht, waar ze nu nog levendig verhandeld worden. Ik post wel door over Enid Blyton hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Onzin. Ik had al pockets van De Vijf in de jaren 70, hoor.

Ha! Dat altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mag ik je trouwens nog even complimenteren met je übercoole avatar?

Mijn moeder breide mij ook altijd de coolste!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef NightWhistler het volgende:
[..]
Toen in 89 die Batman film uitkwam had m'n ma nog een zwarte trui voor me gebreid met heel groot dat geel-zwarte Batman logo op de borst en mouwen... ik voelde me toch stoer op het schoolplein![]()

Yup, ik herinner me m vaag. Vrij bout.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan me vaag ook nog iets herinneren van Bananaman ofzo. Iemand die een superheld werd als die een banaan at. Bestond dat echt of heb ik gedroomd?

JAA Jem.. dat keek ik altijd. echt niemand kent dat nog..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:44 schreef Martinovibes het volgende:
Jem and the hollograms met als tegenpolem The misfits!!
[afbeelding]

Volgens mij vond ik het best cool (maar ik was dan ook wat jonger dan julliequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:02 schreef purplerose het volgende:
Yup, bananeman ken ik ook nog, je droomde niet al was het wel zo slecht dat je het beter wel had kunnen dromen

En Doortje loooooopt en loopt en loopt en looooopt en loooooopt!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:11 schreef Sassefras het volgende:
ik weet niet of deze al in de vorige 3! topics genoemd is, maar kent iemand haar nog?
[afbeelding]
![]()

Doortje! van de tovenaar van Oz!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef DrMarten het volgende:
KOmt me vaag bekend voor.... hoe heet ze ook alweer?

Ik heb dr een trauma van. Twee hopjes en toen had ik geen enkelbanden meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:16 schreef Sassefras het volgende:
was dit nou iecht iets van de jaren 80 eigenlijk? Ik weet wel dat ik er een aantal versleten heb...
[afbeelding]
de Lolobal!

Die zocht ik laatst maar wist niet meer hoe het ding heettequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:16 schreef Sassefras het volgende:
was dit nou iecht iets van de jaren 80 eigenlijk? Ik weet wel dat ik er een aantal versleten heb...
[afbeelding]
de Lolobal!

Ja, vooral Lijk a fudgin...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef Echo99 het volgende:
Lijk a fudgin. Tasjt for du fewwie fist tiem![]()

Per ongeluk de bal verkeerd om, drie keer springen en dan die plastic schijf op de grond en die bal keihard tussen je noten. jummie jummiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:16 schreef Sassefras het volgende:
[afbeelding]
de Lolobal!

quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef Evik het volgende:
[..]
Per ongeluk de bal verkeerd om, drie keer springen en dan die plastic schijf op de grond en die bal keihard tussen je noten. jummie jummie

This is the DJ KAT show.... I'am DJ KAT..... It's a K with an A and a T oké?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:33 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding]
Maya de bij, was best spannend!!!1!![]()
En er was ook elke dag een leuk programma (op belgie geloof ik), waarbij op het eind schaapjes voorbij kwam en 1x per zoveel dagen kwam de hond!1!1
Mijn hoogtepunt vd televisie van de jaren 80 was toch wel SKY tv.
Daar was een Engels programma met Linda de Mol en DJ Kat. Die heb ik toen een tekening gestuurd en toen kreeg ik een kaartje met handtekening terug...
[afbeelding]

Ik had er eentje met automatische geluidsbijsteller als opeens die muziek te hard werd.... Alleen ja.. blijkt dat je ook van rukken doof wordt!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Meer dovige dertigers door walkman
Net 500x gepost hier: de walkman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |