Sabrina, van dat liedje... 'boys'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Brenda Steunbeer. Tering wat heb ik me vaak afgetrokken op dat wijf....
"Koppen dicht, steunbeer!"
Net als Samantha Fox trouwens, zelfs op de Commodore 64 in zwart wit....
[afbeelding]
Nou blijkt ze lesbisch en zonder geld trouwens, haar vader had alles opgemaakt....
Nee zonder gekheid echt waar. Ze doet verjaardagen en vrijgezellenfeesten (serieus) om nog wat bij te verdienen, mag je aan haar tieten zitten.

Ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar heb ik nog de 12" van liggen
voor de jonkies hier: een 12" is een zwarte vinyl schijf van 12" doorsnee, ook wel plaat genoemd
Je speelde deze af op een platenspeler (ook wel pick-up genoemd)
Op de 12" stonden extra lange versies van een bepaald nummer en had de grootte van een heel album omdat alle 'informatie' niet op een normaal singleformaat (7") pastte

Ja wat een tijd zeg. Dat je dat nog weet. Was op alle zenders toch zo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:08 schreef OldSchoolFool het volgende:
In de jaren 80 liepen de grote steden qua mode enz. echt nog 2 jaar voor op de kleine steden en platteland. Was echt schokkend. Toendertijd had je ook pas tv vanaf 6pm dus alles drong niet door tot op t land he.

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, dat slijm! Óf het werd keihard óf er zat binnen de kortste keren heel veel troep in óf het werd door iets wat erin gekomen was ineens supervloeibaar en daardoor niet meer te gebruiken. Je kon dr ook echt niets mee, behalve soms wat scheetgeluiden laten maken in het potje.

Da's waar ja Ssssssindyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was Sindy
Nee, dat weet in alleen omdat met een 'C' al in het gezin voorkwam

Ja, ik ook, maar hoe deed je dat ook alweer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:48 schreef purplerose het volgende:
Ik maakte altijd van die snot in een boterhamzakje, met wasmiddel enzo.

Boterhamzakje beetje water rest iets wat schuimde en dan maar knedenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:49 schreef Evik het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar hoe deed je dat ook alweer?

Ging het best met dreft, want dat spul schuimt als de beste!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:49 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Boterhamzakje beetje water rest iets wat schuimde en dan maar kneden![]()

Ik had vooral last van etters (toen) van broers die het leuk vonden om gaatjes in men zakje te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:55 schreef G-string het volgende:
[..]
Ging het best met dreft, want dat spul schuimt als de beste!
En als je lekker veel pakte (zonder dat je moeder het zag uiteraard), had het ook gelijk een mooie zachtgroene kleur.

Hmmm ik laatst nog. En zowel op de peuterzaal als het dagverblijf van mijn zoontjes is het vaste prik in de speelkast. Is erg goed voor fijne motoriek etc.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
Ministeckdat heb ik al heeeeeeel lang al niet meer in winkels gezien
![]()

Je bent te jong om die muziek te kunnen waarderenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:55 schreef Echo99 het volgende:
De Album top 10 van 1986. Wat een kutmuziek![]()

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent te jong om die muziek te kunnen waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |