Goede vraag trouwensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Marsepein het volgende:
Hoe doe je het wassen, tanden poetsen, toileteren en badderen gedurende de verbouwtijd?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Marsepein het volgende:
Hoe doe je het wassen, tanden poetsen, toileteren en badderen gedurende de verbouwtijd?
2 kwartjes op het schoteltje leggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef weasel85 het volgende:
[..]
aan de aanrecht?en bij de buren voor de wc met betaling
![]()
Als de buren het daarvoor doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:37 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
2 kwartjes op het schoteltje leggen
http://www.ratemypoo.com/quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Als de buren het daarvoor doen
* zal bij mij een stuk duurder worden dan![]()
Bij onze buren mag dat gewoon gratisquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:37 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
2 kwartjes op het schoteltje leggen
Ook een hele belangrijke taak!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:32 schreef Suzziieee het volgende:
Dus ik laat het over aan kenners... ik doe wel het topic updaten
In feite heb je wel geljk maar het extra probleem voor mij was dat ik in de breedte zo'n halve meter door de vloer heen gemoeten had en ik kreeg mijn twijfels over de sterkte van de vloer mede doordat in dat vloerdeel ook nog eens een stalen balk van het trapgat opgelegd is en een vloer van 20 cm voor meer dan de helft door slijpen leek mij toch geen goed idee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:51 schreef Gompy58 het volgende:
Wat is het probleem met zo'n harde vloer ? Moet je dat nu echt uithakken??? Het eerste waar ik aan dacht toen ik dit las was een grote haakse slijper met een mooi diamand blad erin. Afstellen op 11 cm diepte en slijpen maar. Als je dan om de 1 cm slijpt tik je die stukken er volgens mij zo uit. Toch ? of denk ik nu te simpel?
Thanx voor de tip.... maar na praktisch je hele leven tegen 'standaard' hoogte te hebben aangelopen...hebben we hier natuurlijk al rekening meegehouden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:19 schreef Marsepein het volgende:
Nu het nog kan, je kunt erg veel voordeel hebben als je je inbouw toilet 2 a 3 cm hoger maakt dan standaard. Zeker als jullie ook nog wat langer zijn.
Ik ben zelf niet erg groot, en heb het in de douche op de standaardhoogte gehouden. Daar heb ik achteraf een beetje spijt van. Toen wist ik helaas niet beter.
Dus misschien kun je wat met deze tip.
Als je maar één wand boven het bad tegelt... dan kun je eerst bad plaatsen en er bovenop tegelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef Suzziieee het volgende:
Oke.. ff een vraagje voor de kenners onder ons:
Wat is handiger:
Wand tegelen en dan bad plaatsen of
Eerst bad plaatsen en dan tegelen...
Of maakt het niet uit?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een mooie tegels
En is dat zo'n douchekop die in het midden hangt en dat je er dan recht onder staat?
Dat gaat op m'n lijstje voor als-we-ooit-een-eigen-echt-mooi-huis-hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef Suzziieee het volgende:
[..]Wij hebben dan wel een combi-douche.Er zit ook een gewone douchekop aan als je een wat hardere straal wil...echt helemaal perfect.Lijkt me echt fantastisch
leverschieterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef Suzziieee het volgende:
[..]Wij hebben dan wel een combi-douche.Er zit ook een gewone douchekop aan als je een wat hardere straal wil...echt helemaal perfect.Lijkt me echt fantastisch
Kan je dr ook vast voor gaan sparenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat gaat op m'n lijstje voor als-we-ooit-een-eigen-echt-mooi-huis-hebben![]()
Ja,eeuhm..het zijn gewoon tegels maar er zitten een soort streepjes op/in met relief... ligt niet aan jou,ik kan het ook niet beschrijvenquote:En wat zijn het voor tegels, het lijkt wel hout-ig-betonnig-achtig (ik weet er zo de naam niet voor, valt het op?)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:30 schreef --Flex-- het volgende:
Ja ik had ook liever de oude badkamer gehad
Had me een hoop werk gescheeld![]()
Ik schaam me diep..maar vriendje heeft nog geen fotos gemaakt.Wegens ziekte en andere dingen heeft het een aantal weken praktisch stilgelegen..maar deze week gaan we er hard tegen aan...quote:Op maandag 25 september 2006 15:44 schreef BTKlus het volgende:
21 dagen later is er al een update ?
nou nou, give the guy a break!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Solingjan het volgende:
Wie heeft bij jullie nou de broek aan?
Weet hij niet wat een opdracht is?
Wij willen resultaat zien, We zij heel benieuwd.
Ik leef met hem mee.... Mijn Mrs is nu ook aan het verhuizen en drie keer raden wie alle kut-klusjes op mag knappenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:32 schreef Solingjan het volgende:
Slavendrijver!!!!
Ik heb melij met haar. Ze kan nie in bad. Moet waarschijnlijk bij de buren naar toilet. En hij maakt ook nog geen fotoos.
Ze moet hem achter de vot aan zitten.
Ben nou echt benieuwd naar die fottooos![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:27 schreef Solingjan het volgende:
Ik ken dat. Je moet en denken (want dat doen die Mrs vooraf niet) en het dan ook nog uitvoeren. En dan krijg je ook nog kommentaar.
Kan misschien een interessante topic worden. "Klussen met Mrs.kan dat?"
Of Klussen en wat doet de Mrs aan de zijlijn.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat mijn Mrs ooit een foto heeft gemaakt van mijn Klussen.
Gooi de frustratie er maar uit jongens!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:42 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Inderdaad.... Je moet het bedenken, je moet het uitvoeren, je moet het onderhouden EN het moet in de smaak vallen bij de Mrs, en dan nog gaat de Mrs klagen dat het te lang duurt
Mijn Mrs maakt wel regelmatig foto's tijdens herverbouwingen moet ik zeggen.... maar da's dan ook het enige dat ze doet.... Foto's maken en klagen dat het maar zo lang duurt
we??quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:48 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Gooi de frustratie er maar uit jongens!!!!
Het uitzoeken en plannen hebben we samen gedaan...en ik probeer wel mee te helpen.Heb nog niet zoveel gedaan..maar wel de voorstrijk erop gezet en ja...ik heb ook gevoegd
Het bad is inmiddels al klaar en dat gebruiken we dus ook al een tijdje..dus daar klaag ik ook niet over
We gaan nu naar de bouwmarkt..daarna gaan we foto's maken
Relax jij es ff....je bent een beetje irritant aan het worden..quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:27 schreef Solingjan het volgende:
Foto's
Enthousiasme is toch niet het zelfde hoop ik?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:52 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Relax jij es ff....je bent een beetje irritant aan het worden..![]()
Wij kitten het wel...met een netjes en dun randje...quote:Op donderdag 28 september 2006 08:08 schreef weasel85 het volgende:
Als ik jouw was zou ik de wc niet afkitten, gewoonweg omdat het niet staat, maar dat is natuurlijk mijn mening.
maar het is erg mooi geworden inderdaad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |