quote:10.25-13.00 uur KRUISPUNT EXTRA
UITVAART WILLEBRANDS
Kruispunt doet in een speciale
uitzending verslag van de uitvaart en
van kardinaal Willebrands in Utrecht.
Via de website katholieknederland.nl
is de uitvaart live te volgen via
webstream.
In de studio blikt Leo Fijen vooruit
met theoloog Paul van Geest die jaren
in Rome woonde en Willebrands van zeer
nabij heeft leren kennen.
Om 11.00 wordt er geschakeld met de
kathedraal St.Catharinakerk in Utrecht
waar de uitvaart zal plaatsvinden.
Wat, had je zwart beeld?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef Recovering het volgende:
Zet je effe de TV aan voor het nieuws, wat krijg je? Een fuckin' doodskist!
Is dat nieuw ofzo? Begrafenis-TV?
Wie!??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:56 schreef calvobbes het volgende:
UITVAART WILLEBRANDS
Ik zou proberen het te verpakken als "godver ik kan mijn TVgids niet vinden"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef Recovering het volgende:
Dat jouw culturele vermogen niet verder reikt dan dat van een fruitvliegje hoef je niet zo nadrukkelijk te melden hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:59 schreef Recovering het volgende:
[..]
Wie!??
En daar betaal ik godverredomme belasting voor.
Hij heeft gelijk! Stop die begrafenis lekker achter de decoder ofzo! Daar voorkom je ook mee dat mensen (o.a. TS) in paniek raken!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat jouw culturele vermogen niet verder reikt dan dat van een fruitvliegje hoef je niet zo nadrukkelijk te melden hoor![]()
Kijk dan geen tv als je er last van hebt, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:19 schreef Recovering het volgende:
Nou is het verdomme wéér op TV.
Hebben die Katholieken niks beters te doen ofzo!?
Heb jij trouwens al een stickertje gehaald bij juf Yvonne voor in je schrift?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:56 schreef calvobbes het volgende:
Wat een kuttopics worden er hier in KLB toch geopend....
Ik wil soms nou eenmaal weleens het nieuws zien. Sue me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:39 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Kijk dan geen tv als je er last van hebt, doe ik ook niet![]()
Blijkbaar niet, want dit was HET nieuws!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef Recovering het volgende:
[..]
Ik wil soms nou eenmaal weleens het nieuws zien. Sue me.
Que!???quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:39 schreef Bolter het volgende:
Blijkbaar niet, want dit was HET nieuws!
Dat moet met een 'v'.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:42 schreef Ringo het volgende:
Begrafenis-televisie
Dat moet zonder x, preciesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:44 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat moet met een 'v'.
Ik heb het opgezocht...![]()
Dan heb je niet in het goede boek gekeken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:44 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat moet met een 'v'.
Ik heb het opgezocht...![]()
Das modern man, zo'n vet kruis in je scherm!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef Recovering het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:51 schreef Ringo het volgende:
Dan heb je niet in het goede boek gekeken.
Nog een keertje kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:52 schreef Recovering het volgende:
[..]
Huh?
Gewoon het Groene Boekie...![]()
Djiezus!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:53 schreef Ringo het volgende:
Nog een keertje kijken.
Staat het er echt: verbranden die hap.
'Begravenis' is namelijk echt vout.
Het is nooit goed geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:55 schreef Recovering het volgende:
Dus in 2002 is begravenis dus fout geworden.
In eerste instantie schreef ik begravenis ook met een f. Toen begon ik te twijfelen en heb ik het boekie erbij gepakt. Had ik niet moeten doen dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:57 schreef Ringo het volgende:
Het is nooit goed geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |