abonnement Unibet Coolblue
pi_40679447
In september start de organisator van Street Wars London, NY enzo ook een Street Wars in Amsterdam !
pi_40681125
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:10 schreef Jeffo het volgende:
Ik ben gister 't target van mn broertje tegengekomen in Blaricum, terwijl hij zelf in Hilversum woont. Was op weg naar ijssalon de hoop om is ff lekker te genieten, zie ik 'm fietsen. WIj omdraaien...raampje open en vragen of het Björn is..... Natuurlijk ontkende hij, ondanks dat zijn hoofd roder werd dan een dan een gem. tomaat.

Is het trouwens toegestaan om te liegen? Is ook lullig om perongeluk de verkeerde nat te maken.
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar ik was niet op weg naar de hoop (alhoewel hun ijs wel het lekkerste in in de omgeving). Ik was op weg naar mijn TG. Maar wat denk je dan, dat ik in deze tijden tegen elke wildvreemde die vraagt of ik Björn ben ja ga zeggen? Dan kan ik net zo goed een naambordje om mijn nek hangen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bjoernie op 10-08-2006 13:10:37 ]
pi_40681538
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:45 schreef Bjoernie het volgende:

[..]

Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar ik was niet op weg naar de hoop (alhoewel hun ijs wel het lekkerste in in de omgeving). Ik was op weg naar mijn TG. Maar wat denk je dan, dat ik in deze tijden tegen elke wildvreemde die vraagt of ik Björn ben ja ga zeggen? Dan kan ik net zo goed een naambordje om mijn nek hangen.
Haha, ik was zelf op weg naar de hoop MIJN IJS

Maare je bent helemaal met de fiets naar Blarium gegaan gekke held dat je dr bent Trouwens gelukt om je target te killen ?
pi_40681552
mijn killer staat naast me, hij wil koffie.
Ik ben dood

HIj heeft aangebeld, ik stond in de gang en werd nat gespoten.

Game over.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_40681611
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:45 schreef Bjoernie het volgende:

[..]

Haha, dan is hij wel een hele slechte lieger
Te laat met het wijzigen van je bericht
pi_40681758
Heb zelf al diverse batlle-plans klaar liggen inclusief alle props, wat of hoe?? dat zeg ik niet maar de hond van mijn overburen is een goeie cover om ergens rond te hangen.... hehe
pi_40682020
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Jeffo het volgende:

[..]

Haha, ik was zelf op weg naar de hoop MIJN IJS

Maare je bent helemaal met de fiets naar Blarium gegaan gekke held dat je dr bent Trouwens gelukt om je target te killen ?
Niet op de fiets naar Blaricum, op de fiets naar Huizen nog ietsie verder dus. Maar het is wel gelukt ja, dus het was het waard. Maareuh..... heeft je broertje al veel info Binnenkort komt toch alles vrij en weet ik dus dat hij alles heeft, dus dat maakt ook weinig meer uit.

Maar een vage kennis he? Ik ben misschien slecht in liegen, maar jullie kunnen er ook wat van. Een wildvreemde vragen of hij .... is (enkel zijn voornaam) en dan zeggen dat hij een vage kennis is, terwijl er zoiets bezig is Viel niet op hoor.

En ja, ik was te laat met editten ja

[ Bericht 9% gewijzigd door Bjoernie op 10-08-2006 13:22:41 ]
pi_40682270
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef melonovy het volgende:
mijn killer staat naast me, hij wil koffie.
Ik ben dood

HIj heeft aangebeld, ik stond in de gang en werd nat gespoten.

Game over.




Had je de deur open gedaan dan?
pi_40682682
Nee ik (Undergod) schoot door de brievebus toen zij de trap af kwam.
Ze had geen tijd om te reageren of wapens te pakken.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_40683161
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef melonovy het volgende:
Nee ik (Undergod) schoot door de brievebus toen zij de trap af kwam.
Ze had geen tijd om te reageren of wapens te pakken.
pi_40684092
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef melonovy het volgende:
mijn killer staat naast me, hij wil koffie.
Ik ben dood

HIj heeft aangebeld, ik stond in de gang en werd nat gespoten.

Game over.
Droog! LOL

Door de brievenbus dan toevallig?? (las ik hierboven)
pi_40684435
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef melonovy het volgende:
mijn killer staat naast me, hij wil koffie.
Ik ben dood

HIj heeft aangebeld, ik stond in de gang en werd nat gespoten.

Game over.
Koffie met cake of koffie met een broodje krijg je altijd toch als iemand dood is... Dus met alleen een bakje koffie zou ik geen genoegen nemen

Wel grappig hoe je (underdog) het voor elkaar hebt gekregen
pi_40684626
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:12 schreef Bjoernie het volgende:

[..]

Niet op de fiets naar Blaricum, op de fiets naar Huizen nog ietsie verder dus. Maar het is wel gelukt ja, dus het was het waard. Maareuh..... heeft je broertje al veel info Binnenkort komt toch alles vrij en weet ik dus dat hij alles heeft, dus dat maakt ook weinig meer uit.

Maar een vage kennis he? Ik ben misschien slecht in liegen, maar jullie kunnen er ook wat van. Een wildvreemde vragen of hij .... is (enkel zijn voornaam) en dan zeggen dat hij een vage kennis is, terwijl er zoiets bezig is Viel niet op hoor.

En ja, ik was te laat met editten ja
Haha, had gedronken en je bent niet eens mijn target maare de rest van de info is nu idd ook bekend, maar dat wisten we al....alleen niet dat je 2 achternamen hebt Je gaat eraaaaan
pi_40685266
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:26 schreef Jeffo het volgende:

[..]

Haha, had gedronken en je bent niet eens mijn target maare de rest van de info is nu idd ook bekend, maar dat wisten we al....alleen niet dat je 2 achternamen hebt Je gaat eraaaaan
Ik wens je broertje veel succes Ik zie hem wel verschijnen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:00:47 #90
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_40686483
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef covie het volgende:

[..]

Koffie met cake of koffie met een broodje krijg je altijd toch als iemand dood is... Dus met alleen een bakje koffie zou ik geen genoegen nemen

Wel grappig hoe je (underdog) het voor elkaar hebt gekregen
Ik ben dus NU weer in Hilversum.
Even dat iedereen dat ook gewoon weer weet.

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook zo'n snoephartje heb gekregen.

En hoe ik het heb klaar gespeeld? dat was achteraf vrij makkelijk.
Ik stond namelijk eerst met een telefoon in mijn hand bij de achterdeur, maar die kon niet open (rare deur), maar toen nam ze niet op.Toen wilde ik even ergens verdekt staan wachten met het meegebrachte leesvoer. Toen dacht ik, als ze niet opneemt (en dus volgens mij niet thuis is) kan ik net zo goed even aanbellen en de situatie daar beoordelen.
Toen kwam zij naar beneden en was ik toch net aan het proberen of ik kon mikken door de brievebus. Dubble-tapped in the chest.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_40688476
Ik lag net een siesta te houden toen de telefoon ging, ik had geen zin om op te nemen en draaide me nog maar eens om. Nog geen minuut later ging de voordeur bel en toen begon ik figuurlijk gezien nattigheid te voelen. Eenmaal de trap af, voelde ik de nattigheid ook letterlijk, want daar stond mijn hitman met zijn waterpistool door de brievenbus voor mijn deur. Ik kon op dat moment niets doen, het was al gebeurt voordat ik aan verdedigen kon denken. Hij heeft gewoon mijn tieten nat gespoten! Foto's staan in het fototopic!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_40688591
Jaja, ik heb mijn TG beschoten hoor! Eerst iets meer dan 11 km fietsen om er te moeten komen. Blijkt dat hele huis in de verbouwing te zijn! Oftewel, de bel doet het niet. Gelukkig kan ik door het huis heen kijken en zie ik daar iemand bezig in de tuin. Ik dus even achterom lopen, en blijkt zijn vader in de tuin te staan (wist ik toen nog niet). Nou ja, ik dus even vragen naar mijn TG omdat ik hem een cd'tje wilde geven en pa dus even zo'n halen. Ik zag mijn kans schoon en mwoahahahaha (hoor die sadistische ondertoon), vol op de borst. Ik heb een vader nog nooit zo vreemd zien kijken! Nou ja, hele verhaal uitgelegd en daarna weer met de code naar huis. Maar gelukkig leek de 11 km nu wel wat korter
pi_40688634
Van je huisgenoten moet je het maar hebben .

Na een kwartiertje rijden door de stad richting het centrum kwam ik aan in de straat van mijn TG. Als voorbijganger ben ik langs het betreffende huis gefietst om slinks polshoogte te nemen, maar het leek er op alsof de gehele benedenverdieping verbouwd werd. De fiets werd verderop in de straat geparkeerd tegen een gevel en ik stopte m'n faggotguns (kiss kiss, bang bang) in de achterzakken van m'n broek. Toen ik voor de deur stond, kon ik door het raam zien dat de benedenverdieping van het huis inderdaad verbouwd werd, maar op dat moment was er niemand aan het werk. Na enig aanbellen bij alle 4 (!?) de bellen van het huis duurde het een tijdje voor er enig teken van leven te horen was. Er kwam iemand de trap af om de deur te openen, dus het was tijd om schietklaar te gaan staan.

De deur zwaaide open, maar het was niet mijn TG die in de deuropening stond. Een huisgenoot van de TG zei mij gedag en stond me een beetje aan te gapen.

ik: "Hoi, ik kom voor B"
huisgenoot: "Ah, die dikke is boven op z'n kamer, ik ga hem wel ff halen."
ik: "Zal ik ff meelopen?"
huisgenoot: "Ja, is goed. Je bent zeker een collega van B van de Arena?"
ik: "Ja, hehe."

Boven aan de trap gekomen, liepen we richting de kamer van B en trok ik één van mijn guns en hield deze verscholen achter de rug van de huisgenoot die voor mij liep.

huisgenoot: "HEY B!, d'r is een collega voor je!"

B draaide zich om en keek mij verbaast aan.

ik: "Hoi B, ik kom je neerschieten."

Vervolgens schoot ik hem recht op z'n hoofd en was de klus geklaard .
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_40688706
Ik moest 15 kilometer fietsen, en bij mij was de terugweg langer, omdat ik in de kleine straatjes van Blaricum verdwaald was omdat de straatnaambordjes daar in het donker amper te zien zijn
pi_40688992
Ik heb ook mijn TG gekilled

Onderweg daarheen werd ik achtervolgd door mijn HM die net mijn straat kwam inrijden en me herkende!
Omdat het te ver was om te fietsen bracht mn vader me weg, in TG's straat besproken we onze tactiek: Mijn vader deed zich voor als TPG post medewerker met een aangetekend pakket voor mijn TG. Mijn vader belt aan, ik sta verscholen achter een muurtje. Moeders doet open, pakketje voor de heerXXX,
moeders: Ah okay, BAAAAAAART
bart komt van de trap naar beneden lopen, ik spring van achter het hek vandaan en schiet mn tg recht op z'n hoofd. Hij en zn moeder stonden een beetje verbaasd, wtf is dit? Ooooo Water Wars en ik kreeg direct zn code
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:51:47 #96
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40690216
Yes mijn TG is eraan!

Ik op de fiets die kant op, localiseer al snel het huisnummer van TG. Ik zet netjes mijn fiets op slot, en daar komt ineens TG uit de deur gelopen . Dus ik doe alsof er niets aan de hand is, maar zodra hij voorbij is gelopen grijp ik uit m'n jaszak mijn waterpipa ( ) ! Hij pakt ook z'n waterpistool, en we beginnen op elkaar te schieten . Het was enigzins onduidelijk wie wie nou het eerst raakte, maar hij was toch heel eerlijk en zei dat hij dan maar dood was . Dus ik kreeg z'n code, en ging met een brede smile weer op de fiets naar huis

Target Eliminated

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 augustus 2006 @ 21:21:03 #97
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_40691322
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 19:51 schreef MMaRsu het volgende:
Yes mijn TG is eraan!

Ik op de fiets die kant op, localiseer al snel het huisnummer van TG. Ik zet netjes mijn fiets op slot, en daar komt ineens TG uit de deur gelopen . Dus ik doe alsof er niets aan de hand is, maar zodra hij voorbij is gelopen grijp ik uit m'n jaszak mijn waterpipa ( ) ! Hij pakt ook z'n waterpistool, en we beginnen op elkaar te schieten . Het was enigzins onduidelijk wie wie nou het eerst raakte, maar hij was toch heel eerlijk en zei dat hij dan maar dood was . Dus ik kreeg z'n code, en ging met een brede smile weer op de fiets naar huis

Target Eliminated

[afbeelding]
Jij was het dus wel he!
Je reageerde een paar keer op mij op FOK! (en in het fotoboek), ik had al zo'n vermoeden dat jij m'n hitman was.
Je had echt geluk, minuutje eerder of later en het was anders gelopen
Jammer van de regen trouwens, gaf helaas wat onduidelijkheid
Nahja, er is nog een hitman die dit gebouw moet zien binnen te komen

Wat was je trouwens van plan? Gewoon aanbellen en kijken wat er gebeurd?

[ Bericht 1% gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-08-2006 21:32:08 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:22:31 #98
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_40691351
Nog een hitman?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_40691433
Er zal daar nog een deelnemer in het gebouw zitten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 augustus 2006 @ 21:31:41 #100
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_40691491
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef Undergod het volgende:
Nog een hitman?
Jups, voor iemand anders in dit pand
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')