abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40691566
Ohja, snaren vervangen is wel even weer een goed idee, dan zijn ze voor het volgende optreden weer okay
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_40691738
Ohja: en ik ben een sufferd. Ik wilde zaterdag eigenlijk mijn nieuwe gitaar meenemen naar het optreden, maar mijn koffer die ik 2 weken geleden heb besteld kwam maar niet. Blijk ik vergeten te hebben het geld over te maken....En nu heb ik vandaag bericht gekregen dat hij is verzonden. Die gaat dus net niet op tijd aankomen...
It has to mean something
pi_40692034
Dat is lastig. Niemand in de buurt waar je een tas/koffer van kan lenen?
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_40693121
Waar woon je, Cynic, en wat heb je precies nodig?
pi_40693622
In Drenthe dus, en ik moet er zo'n Ibanez jazzgitaar in stoppen. Nouja, mijn eigen schuld, dan neem ik hem de volgende keer wel mee. Wat is dat toch ook met gitaristen en altijd met nieuwe spulletjes willen spelen?
It has to mean something
pi_40693631
Inderdaad, beetje normaal formaat gitaar?
....
pi_40693679
Denk dat het verstandig is om die gitaar niet los achter in de bus te gooien en er dan mee naar Utrecht te rijden
It has to mean something
pi_40693808
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef Desensitized het volgende:
Inderdaad, beetje normaal formaat gitaar?
Nou er zit dus nogal een forse (hollow)body aan dus in een koffer voor een elektrische past hij niet. Nouja, fingers crossed dat de post vanuit Duitsland een beetje snel is.
It has to mean something
pi_40694033
Dat is klote, maar denk dat je het net niet red...
Ik duim voor je!
....
pi_40694280
Ach, het was gewoon wel tof geweest. Denk inderdaad niet dat het lukt. Echt nodig is het ook niet, dan zou ik 3 gitaren meenemen in plaats van 2
It has to mean something
pi_40695130
Vorige week heb ik mijn gitaar besteld (Fender American Deluxe Telecaster) en er werd mij verteld dat het een week zou duren...

Weten jullie of Fender snel is met leveren vanuit Duitsland? Hoorde trouwens ook iets dat er tegenwoordig weer een magazijn in Nederland is... weten jullie daar wat van?

===
Gelukkig gaat in dit topic het leven gewoon door en wordt er niet oeverloos gepraat over "de rel"
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_40697758
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef Gitarist het volgende:

Gelukkig gaat in dit topic het leven gewoon door en wordt er niet oeverloos gepraat over "de rel"
welke rel?
pi_40697992
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:28 schreef Thomzzzzz het volgende:

[..]

welke rel?
Rel ??
PS4 online: micro_nl
pi_40698827
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:35 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Rel ??
Psies!

goeiemorgen!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:34:29 #190
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_40702608
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef Gitarist het volgende:
Vorige week heb ik mijn gitaar besteld (Fender American Deluxe Telecaster) en er werd mij verteld dat het een week zou duren...

Weten jullie of Fender snel is met leveren vanuit Duitsland? Hoorde trouwens ook iets dat er tegenwoordig weer een magazijn in Nederland is... weten jullie daar wat van?

===
heb je een gitaar besteld zonder er op te hebben gespeeld? dat is dus iets wat ik echt nooit zou doen...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_40702908
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 08:34 schreef Jorikjet het volgende:

[..]

heb je een gitaar besteld zonder er op te hebben gespeeld? dat is dus iets wat ik echt nooit zou doen...
Nee klopt, dat is natuurlijk ook niet zo slim... zelfs de beste, duurste gitaren kunnen fouten inzitten, of niet zo klinken/spelen als jij wil... het is daarom ook nooit slim om een gitaar te bestellen en er vanuit te gaan dat het goed is, ondanks (omdat ) het een Fender is...

Bij Feedback Apeldoorn hangt "mijn" gitaar, ik heb er hier op gespeeld en dat ding is dood ofzo, die plank doet niets! Heb mijne nu bij Dirk Witte, Amsterdam gehaald, maar wel na een X-aantal uren erop gespeeld te hebben... damn, als ik die in Apeldoorn had gekocht, was ik duurder uit geweest en had ik zo'n KUTgitaar

Maareh, tip voor de volgende keer dus: SPELEN!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:12:14 #192
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_40704419
Goedemorgen beste gitaristen

Het is koud, de zon schijnt en ik heb om half 1 weer gitaarles

Die rel zal me aan me reet roesten, ik heb er geen last van dus boeit het niet.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:34:52 #193
47781 Jorikjet
pi_40705105
wat voor een rel? wat heb ik gemist
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:37:42 #194
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_40705170
Ik heb gisteren mijn hele avond gespendeerd aan het snaren vervangen, brug afstellen, en gitaar opnieuw intoneren. Ik blijf het lastig vinden om dat helemaal perfect te doen, zodat ik zowel de juiste action (brughoogte) en octaafzuiverheid heb. Ik doe het maar een beetje op gevoel, en de intonatie mbv een stemapparaatje, maar heeft er iemand nog tips?

Op zich klinkt hij nu wel weer prima, maar goed, ik weet niet of ik iets heel simpels over het hoofd zie
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_40705175
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
Misschien het wel of niet luister rel of de rel met de modjes
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:41:49 #196
126098 VaderJacob
pi_40705292
Die rel met die modjes natuurlijk, maar zoals ik al zij....

Jorikjet, je wil het niet weten het gaat helemaal nergens over.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:43:18 #197
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_40705330
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
Er was een semi-grappig topic in F & F, dat werd dichtgegooid maar vervolgens door een hoger Fok!-echelon weer opengegooid. Modjes voelen zich niet serieus genomen en stappen op. Stuk of tien mods stappen ook op uit steun, maar dat levert niks op. En iedereen is heel erg serieus opgewonden en boos over de gezagsstructuur bij zoiets irrelevants als een internetforum.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:51:12 #198
47781 Jorikjet
pi_40705545
haha alsof het forum je leven is
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:00:31 #199
126098 VaderJacob
pi_40705842
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:51 schreef Jorikjet het volgende:
haha alsof het forum je leven is
Nee die ga ik niet maken
pi_40705899
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 08:34 schreef Jorikjet het volgende:

[..]

Ik heb er bij Feedback op gespeeld, maar bij een andere zaak (m'n vaste gitaarboer) besteld.
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:00 schreef Thomzzzzz het volgende:

[..]

Nee klopt, dat is natuurlijk ook niet zo slim... zelfs de beste, duurste gitaren kunnen fouten inzitten, of niet zo klinken/spelen als jij wil... het is daarom ook nooit slim om een gitaar te bestellen en er vanuit te gaan dat het goed is, ondanks (omdat ) het een Fender is...

Bij Feedback Apeldoorn hangt "mijn" gitaar, ik heb er hier op gespeeld en dat ding is dood ofzo, die plank doet niets! Heb mijne nu bij Dirk Witte, Amsterdam gehaald, maar wel na een X-aantal uren erop gespeeld te hebben... damn, als ik die in Apeldoorn had gekocht, was ik duurder uit geweest en had ik zo'n KUTgitaar

Maareh, tip voor de volgende keer dus: SPELEN!
Je hebt wel gelijk, maar als jij op een gitaar speelt die in een zaak hangt, koop je die dan, of heb je liever een nieuwe (ongebruikt)? Ik ga voor het laatste... en als er dan wat mis mee is, gaat 'ie doodleuk weer terug.
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb gisteren mijn hele avond gespendeerd aan het snaren vervangen, brug afstellen, en gitaar opnieuw intoneren. Ik blijf het lastig vinden om dat helemaal perfect te doen, zodat ik zowel de juiste action (brughoogte) en octaafzuiverheid heb. Ik doe het maar een beetje op gevoel, en de intonatie mbv een stemapparaatje, maar heeft er iemand nog tips?

Op zich klinkt hij nu wel weer prima, maar goed, ik weet niet of ik iets heel simpels over het hoofd zie
De action is een kwestie van smaak lijkt me... en je krijgt hem zuiver geïntoneerd d.m.v. het gebruik van een stemapparaatje....

'k Denk niet dat er nog andere tips voor zijn...

===
En het was overigens niet mijn bedoeling hier ook de discussie op te laaien...
Je kon gisteren niet om een topic heen waar erover gepraat werd... hier was dat gelukkig nog niet... had beter niks kunnen zeggen

[ Bericht 33% gewijzigd door Gitarist op 11-08-2006 11:08:17 ]
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')