Ik gebruik mijn nagels nooit om te gitaren dus ik knip ze sowieso af.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:06 schreef Ciscus het volgende:
sta ik alweer niet in de OP?
heb ook weinig tijd, het is u allen vergeven.
Kent iemand het nagel-dilemma: voor gitaren wil ik lange(re) nagels, en voor bassen (meer mijn beroep geen nagels.....dilemma dilemma dilemma!
Goed! je kunt nooit genoeg muziekspullen hebben! GAS!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:20 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb een bas
Ik ga naar de Hogeschool Utrecht, Digitale Communicatie studeren, en zoals het er nu naar uitziet afstudeerrichting CMD (Communication & Multimedia Design) maar dat is afwachten of die richting me daadwerkelijk aanspreekt...
vandaag nog, morgen halve dag en vrijdag... en dan volgende week nog 4,5 dag (lang leve de 36-urige werkweek) en dan zit het erop!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:11 schreef guitarist.nl het volgende:
DR
Aardgas jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
;heb jij geen gas dan??
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:13 schreef VaderJacob het volgende:
Ja als je me eens vertelt welke GAS jij bedoelt![]()
Maak je geen zorgen, als ik het ene heb wil ik het andere alweerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al een beetje bang!
DR is een snerenmerk welke heel fijn is!
dan stem je hem toch gewoon ten opzichte van de A snaar?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:52 schreef znarch het volgende:
Weer een klein probleempjeIk heb mijn snaren nu vervangen en ze getracht te stemmen, dit gaat goed, tot en met de de (bas) E snaar. Die wil gewoon niet. (Ik gebruik de tool van guitar pro 5 btw). het metertje blijft maar van links naar rechts uitslaan
iemand een idee hoe dit komt ?
Wat imported zegt, met als aanvulling de vraag of je volume op de gitaar wel voluit staat...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:52 schreef znarch het volgende:
Weer een klein probleempjeIk heb mijn snaren nu vervangen en ze getracht te stemmen, dit gaat goed, tot en met de de (bas) E snaar. Die wil gewoon niet. (Ik gebruik de tool van guitar pro 5 btw). het metertje blijft maar van links naar rechts uitslaan
iemand een idee hoe dit komt ?
Ik heb het gezien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:42 schreef Desensitized het volgende:
Brian, je hebt een bod, ik wil em!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |