Bij mij zijn ze allemaal precies 3:00 minutenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Bij mij rond de 3 minuten. de 1wat langer als de ander.
No shitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze allemaal precies 3:00 minuten![]()
![]()
Zeker vlak na de solo...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:03 schreef Desensitized het volgende:
Jep, met 3 minuten is hij het zat en klikt hij naar de volgende.
Ik heb geen werk meer en ik ga studeren dus ik heb nog wat weekjes vrije tijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Zeker vlak na de solo...
===
Maar ehh hoe komen jullie aan zoveel tijd om de hele dag door te posten??? Hebben jullie geen werk of andere bezigheden (gitaar spelen bijv.) ofzo?
Voor het geld hoef ik het niet te doen. en ik was wel toe aan wat vakantie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:08 schreef Gitarist het volgende:
Ja ok... maar ik doelde idd meer op VaderJacob en andere de hele dag aanwezige lui...
Ik heb na een weekje vakantie gehad te hebben vandaag weer de arbeid opgepakt... a.s. Vrijdag vrij gevraagd, want dan komt m'n nieuwe gitaar
Een aantal posts geleden, in het vorige topic: Het gitaristentopic Nr. 71: Jorikjet is niet sexy!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef Desensitized het volgende:
Wat voor gitaar? Foto?
Niet dat ik last van je heb ofzo hoor, maar ik vraag me af hoe mensen aan zoveel tijd komen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Voor het geld hoef ik het niet te doen. en ik was wel toe aan wat vakantie.
Als ik straks weer studeer zal ik niet heel de dag hier rondhangen maar kom ik jullie savonds met mijn aanwezigheid verblijden![]()
Tussen drukke werkzaamheden heen posten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef Gitarist het volgende:
Maar ehh hoe komen jullie aan zoveel tijd om de hele dag door te posten???
Whehehe, als er een tijd is dat je de hele dag kansloos op Fok kan rondhangen, dan is het wel als je studeertquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Voor het geld hoef ik het niet te doen. en ik was wel toe aan wat vakantie.
Als ik straks weer studeer zal ik niet heel de dag hier rondhangen maar kom ik jullie savonds met mijn aanwezigheid verblijden![]()
Dat kan bij ons niet, m'n manager krijgt informatie over welke sites worden bezocht... niet per gebruiker, maar toch. Veel forum.fok.nl op dat lijstje is niet goed voor m'n salaris denk ik...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen drukke werkzaamheden heen posten natuurlijk.
Veel gayer dan sterretjes wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Leuke sterretjes, alleen een tikkeltje gay.
Die was ik effe vergeten, daar wilde ik gisteren al op ingaan! Sowieso zijn de eerst 4 albums t/m 1989's ...And Justice For All echt geweldig! Toffe nummers (per album)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:12 schreef VaderJacob het volgende:
Ow en Dribbel zoekt toffe metallica nummers om te gitaren, iemand tips![]()
Hartjes dan? Zoals in de ondertitel van Jorikjetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:59 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Veel gayer dan sterretjes wordt het niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |