Veel geduldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb gisteren mijn hele avond gespendeerd aan het snaren vervangen, brug afstellen, en gitaar opnieuw intoneren. Ik blijf het lastig vinden om dat helemaal perfect te doen, zodat ik zowel de juiste action (brughoogte) en octaafzuiverheid heb. Ik doe het maar een beetje op gevoel, en de intonatie mbv een stemapparaatje, maar heeft er iemand nog tips?
Op zich klinkt hij nu wel weer prima, maar goed, ik weet niet of ik iets heel simpels over het hoofd zie
Tivoli...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:13 schreef Ciscus het volgende:
Cynic, waar ga je in Utrecht optreden. Ik ga met m'n band uit eten en vervolgens muziek opzoeken....waarschijnlijk naar 't Pothuys (kijken of anderen de toko ook zo vol kunnen krijgen hehe)...maar waar gaat u pingelen dan?
http://www.the-wounded.nlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef Desensitized het volgende:
Welke band speel je ook alweer?
En in 2002 ook op werfpop gestaan in Leidenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef Cynic het volgende:
Die clip is zowaar een keer op MTV geweest
Zo'n hot or not programma waar hij genadeloos "not" werd verklaardquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:58 schreef Desensitized het volgende:
Dat meen je! Vet! Wat voor programma?
Vet, jullie verkopen t-shirtsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.the-wounded.nl
mijn excuses voor de schaamteloze spam...
Die op de site zijn allemaal op, al geruime tijd ookquote:
En in het voorprogramma van HIM!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
En in 2002 ook op werfpop gestaan in Leiden
Dat kan niet meer stuk
Ik weet niet of ik dat kan vullenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:58 schreef Ciscus het volgende:
We kunnen al bijna een weekendvullend festival neerzetten met z'n allen. Ik ben de hoofdact, okay? En Vader Jacob de openingsact (van 7.00 tot 7.10 's ohtends)
Als je zelf een nummer kunt schrijven, en deze met je ogen dicht 10 minuten kunt spelen zonder een fout te maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan vullen![]()
Wanneer ben je eigenlijk beginner af![]()
Als je dat niet meer vraagt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan vullen![]()
Wanneer ben je eigenlijk beginner af![]()
Dan ben ik bang dat ik nog even beginner blijfquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Als je zelf een nummer kunt schrijven, en deze met je ogen dicht 10 minuten kunt spelen zonder een fout te maken.
Grappig proberen te zijn is mijn ding, niet kopierenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:10 schreef Ciscus het volgende:
alweer gitaarles dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |