Ik hield in een Excelsheet bij hoeveel doden er nu weer bij waren gekomen en bij een flinke stijging masturbeerde ik zachtjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
En bij de tsunami of bij grote aarbevingen?
Ook nog eens SadoMasochist, de ernstigste vorm van schizoïditeit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hield in een Excelsheet bij hoeveel doden er nu weer bij waren gekomen en bij een flinke stijging masturbeerde ik zachtjes.![]()
Sadomasochoïstisch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ook nog eens SadoMasochist, de ernstigste vorm van schizoïditeit.![]()
Sadomasoschiz![]()
Vooral die triangeljosti's die met hun scooter zoeen sjieke slip maken en dan op hun bek stuiterenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ochnee toch :/ stringboy komt weer in actie.
Leedvermaak is rofls.
Meestal dan
Driewerfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:44 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat lachen om leed schizoïde is. Ikop de fokkers die hier links naar schizoïde bevorderende filmpjes van vallende skaters e.d plaatsen. Jullie wakkeren leed aan en creeëren een massa-psychose. Charlatans van psycho stop jullie mental-terror.
driewerf![]()
![]()
![]()
Geef aan in dit topic hoe gespleten je er door ben geworden en wat je er aan denk te gaan doen in de toekomst.
Eensch!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:44 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat lachen om leed schizoïde is. Ikop de fokkers die hier links naar schizoïde bevorderende filmpjes van vallende skaters e.d plaatsen. Jullie wakkeren leed aan en creeëren een massa-psychose. Charlatans van psycho stop jullie mental-terror.
driewerf![]()
![]()
![]()
Geef aan in dit topic hoe gespleten je er door ben geworden en wat je er aan denk te gaan doen in de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |