quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
te veel ''yoghurt'' over zijn stembanden gehad![]()
M'n ontbijt! Wat doe je!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
Van die Joling waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
Nee, die is sinds die show met Gordon er niet helemaal meer zeker van of ie homo is, zo erg is Gordon waarschijnlijkquote:
Ik dacht dat het Gordon was die niet meer wist of-ie nog wel wilde stokslobberen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nee, die is sinds die show met Gordon er niet helemaal meer zeker van of ie homo is, zo erg is Gordon waarschijnlijk
Dat was Gordonquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nee, die is sinds die show met Gordon er niet helemaal meer zeker van of ie homo is, zo erg is Gordon waarschijnlijk
Dat nieuws heb ik ook meegekregen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:13 schreef Schimpie het volgende:
Ik keer vanmorgen per ongeluk shownieuws en toen zag ik dat die een nieuw kontmaatje had.![]()
Mooi toch? Heeft SHE ook weer een kans op geluk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef Vinno het volgende:
Nee, die is sinds die show met Gordon er niet helemaal meer zeker van of ie homo is
amenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:24 schreef Slachtkalf het volgende:
Gordon is overrated![]()
Gordon is voor SBS shownieuws kijkend Nederland![]()
Gordon![]()
Dat zou goed kunnen. Hij heeft namelijk een nieuwe vriend. Uit de Telegraaf:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
quote:’Verwarrend, na acht jaar met een vrouw’
Nieuwe liefde van Gordon
Bartho Boer is de nieuwe liefde van zanger Gordon. De 28-jarige politicoloog zat in het campagneteam van minister Rita Verdonk. De VVD’ster was zelfs getuige van hun eerste ontmoeting. Gordon: „We kwamen elkaar tegen in haar kleedkamer. Ik wist direct ’dit is hem’.” Bartho had net een relatie van acht jaar met een vrouw achter de rug. „Het was dus allemaal wat verwarrend”, vertelt de zanger. Na wat e-mailverkeer besloten de twee af te spreken. „Ik had een bootje gehuurd en het werd een superromantisch avondje op de Amstel!
Als hij zich zelf niet weer kapot hoest .....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat wordt weer lachen om goor.
(Binnenkort in dit theater.)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:39 schreef Recovering het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan Shownieuws!???
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:39 schreef Recovering het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan Shownieuws!???
En nu nog realiseren dat smaken verschillenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef daniman het volgende:
gordon denkt dat ie leuk is terwijl ie het absoluut niet is. Van mij mag ie van de radio en tv verbannen worden!
van mij mogen heel de radio en TV wel verbannen wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef daniman het volgende:
gordon denkt dat ie leuk is terwijl ie het absoluut niet is. Van mij mag ie van de radio en tv verbannen worden!
Inhaleer je dat dan? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
OMG, wat een tenenkrommend verschrikkelijk slecht "muziek" nummerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef Camplo het volgende:
http://www.hilove.nl/Downloads/mp3/Hi-Love-Commercial.mp3
Luister daar naar dan.
En duizend plaatjes zeggen minder dan 1 happy slapping filmpjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
Bij nader inzien toch wel een sterke tekst, vooral deze passage:
Jij, jij bent mijn liefde
Mijn leven
Mijn mobiele kameraadje
En meteen erna:
Duizend woorden
Zeggen minder
Dan een plaatje
Ik erger me kapot aan die plofkop van een gordon, die Amsterdamse platte humor is soms savonds nog wel te verdragen voor 20 minuten. Maar sochtends als ik in de auto zit en 1,5 uur naar die gordon moet luisteren is dit vetgemeste verwende pauperkind toch wel het laatste waar ik op zit te wachten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:10 schreef PvtRyan het volgende:
Luisterend naar 538 op het werk in de ochtend, naar Evers Staat Op, moet ik tot m'n grote walging zeggen dat Gordon het nog best aardig doet ook. Vind 'm beter dan Edwin.
Je meent het echt he, komop zeg, nieuws live vanaf de camping van de B-sterrenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:26 schreef Recovering het volgende:
[..]
Doe nou niet zo debiel, het was een vraag hoor...
stokslobberenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:44 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Gordon was die niet meer wist of-ie nog wel wilde stokslobberen.
Die gozer is verdomme opgegroeid en heeft bij de gemeenteraad gezeten in MIJN DORP!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Hij heeft namelijk een nieuwe vriend. Uit de Telegraaf:
[..]
![]()
Er zijn zoveel goede redenen om die kerel te haten, maar jij moet weer het sgp-standpunt vertegenwoordigen. gristenfundi'squote:Op dinsdag 26 september 2006 19:02 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Die gozer is verdomme opgegroeid en heeft bij de gemeenteraad gezeten in MIJN DORP!![]()
![]()
![]()
Praktiserende homo's..![]()
![]()
![]()
Strontstamper!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:53 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede redenen om die kerel te haten, maar jij moet weer het sgp-standpunt vertegenwoordigen. gristenfundi's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |