Ik pimp niet. Ik ga ook zo maar eens slapen vrees ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:44 schreef Asmodian het volgende:
Dat meet ding kan op zich wel wat pimpage gebruiken. Leef je uit zou ik zeggen, Daf
Ach, die eer vind ik ook tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:42 schreef geenaam het volgende:
Eigenlijk komt Asmo alle eer toe maar toch goed gedaan..
quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik wist uit het nieuws dat er iets was ingestort maar niet wat er verder aan de hand was. Was het zo'n slechte muziek?
quote:Hoewel de band het middelpunt was toen de ramp gebeurde, voelen de musici zich niet schuldig. "maar we hadden achteraf wel alle zes maagpijn."
Tuurlijk. En moet die spatie in je mailadres blijven staan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:54 schreef Asmodian het volgende:
Daf, zou je m'n zin kunnen corrigeren. Het woordje 'in' in de zin "lekker centraal in Utrecht" voegen?
Niet noodzakelijkerwijsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tuurlijk. En moet die spatie in je mailadres blijven staan?
Dat scheelt ook voor de leesbaarheid stukken namelijk. En voor spam hoef je je bij gmail niet zo'n zorgen te maken; zit een goed filter op daaro.quote:
Wil jij mijn spambox van gmail zien?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat scheelt ook voor de leesbaarheid stukken namelijk. En voor spam hoef je je bij gmail niet zo'n zorgen te maken; zit een goed filter op daaro.
Dat is het nu al...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:56 schreef geenaam het volgende:
Ik ga ook niet zeggen wie er het dichste bij zit want dan wordt het weer zo'n gokvraag.
Ik weet't. Gmail heerschtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat scheelt ook voor de leesbaarheid stukken namelijk. En voor spam hoef je je bij gmail niet zo'n zorgen te maken; zit een goed filter op daaro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |