vraag niet waaromquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:46 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
"Die mevrouw zingt dat steeds, maar wat doet die mevrouw nou, mama?"
Inderdaad, zet 'm op. Goede vragen verzinnen is ook een kunst, en leuker als je er tijd voor hebt.. Jij bent aan zet Aart..quote:
En Andre Hazesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:51 schreef Berkery het volgende:
Hij zocht vast het nummer van Frank Koeienpoep
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef macondo het volgende:
Mijn eerste architectuurpunt! Soempie zal trots op me zijn!
![]()
Misschien toch wel even de OP lezen.... staan ook andere nuttige tips en wenken in voor de beginnende speler...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:52 schreef Dr.Aart het volgende:
owkee even denken!
Makkelijker dan ik dachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:57 schreef AntonDingeman het volgende:
lodewijk napoleon
Dag Esmeequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:43 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Die ook jaMaar er is zo'n nummer dat ze een meisje van vroeger van school tegenkomen die nu achter de ramen zit...
Dag Esmee! Zo heette dat nummer van Acda en de Munnikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Liedjes over hoeren. Zijn die er wel?
dit spel heet WIE BEN IK!! iemand anders gaf het juiste antwoord eerder....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Homdeck +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |