abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2022 @ 09:41:50 #102
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_207126121
Was weer een geweldig concert gisteren. Zelfde setlist als het grootste deel van de tour. Het was mijn twintigste en dus laatste concert van De Dijk. Veel van de vaste schare fans weer vooraan bij het podium zien staan.

De Dijk was echt een band waar ik live heen ging maar thuis vrijwel niet luister. In tegenstelling tot muziek waar ik thuis veel naar luister maar slechts af en toe live zie. De Dijk tradt ook veel op natuurlijk, waardoor dat mogelijk was.

Dag De Dijk. -O-

Moet ik maar op zoek naar een andere band om veel te gaan zien. Neil Young lijkt voorlopig niet, en misschien wel nooit meer, op te gaan treden. Bands 3, 4 en 5 op mijn lijstje zijn lokale bands die ik gestaag nog wel vaker zal gaan zien. En de nummers 6 en 7 vind ik leuk maar hoef ik niet per se 20x te zien. Het zal dus nog wel even duren voordat een band in mijn lijstje De Dijk voorbij gaat als meest live geziene band.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')