Looking forward to it!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, er komt mail aan met drie nieuwe pareltjes en wat gezeur van mij..
Nou goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet niet of 'flauw' dan een lekkere woordkeus is, maar goed..
Ik geloof dat bewezen wat dat ze zwarte strepen haddenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:16 schreef geenaam het volgende:
Misschien heeft een Zebra wel witte strepen.
Bezie het als een ijsbeer... Als je die in baantjes zou scheren zijn ze toch ook zwart-wit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat bewezen wat dat ze zwarte strepen hadden
Als je MSN hebt kan het ook via dat mediumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, geen drie pareltjes, dat werd even te veel. Eentje maar.
Omdat die een zwarte huid heeft. wie zegt dat de huid van een zebra zwart is?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bezie het als een ijsbeer... Als je die in baantjes zou scheren zijn ze toch ook zwart-wit?
Je bent HEEL warm (pun intended)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:19 schreef Asmodian het volgende:
Om de temperatuur gemiddeld te houden?
Wit is wel een kleur.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen kleur.
heeft het met de zon te maken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat die een zwarte huid heeft. wie zegt dat de huid van een zebra zwart is?
Anyway...door met de vraag
Tip: eigenschappen van zwart en wit?
Da's een goeie. Zoals: Wit stoot zonlicht af en zwart absorbeert?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:19 schreef Asmodian het volgende:
Om de temperatuur gemiddeld te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |