Dat is het laatste puzzelstukje dat ik zocht!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Omdat er geen diplomatieke betrekkingen waren op dat moment.
Heb naar aanleiding van je post even m'n mail geopend, nu dus welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, heb je mijn liedje en mailtje nog gehad?
Dat is misschien overdrevenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dit was een hoogtepunt in mijn AKQ-tijd.
Overdrijving is de kracht van de reclame.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is misschien overdreven. Maar zeker een punt waar jullie hard voor hebben moeten werken, en waar 3 mensen betrokken waren bij de beantwoording - hetgeen natuurlijk leuk is om te zien
Ik niet. Link? Of samenvattingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Overdrijving is de kracht van de reclame.De vraag was gewoon cool.
Was iemand bij die vraag over die hardloopwedstrijd die eerder vanavond werd gesteld? Hi-la-risch!
Dat is 'm. prutserquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:53 schreef Nembrionic het volgende:
of die andere..Bowling for Columbine
Kap Nah!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is 'm. prutser
Nembrionic +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |