Amerika, Korea, oorlog fixen tijdens ping pong tournooienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja!
Weet je toevallig ook wat Ping Pong Diplomacy was? Als niemand dat weet geef ik het punt gewoon aan Daf
Omdat dat daar ook in voorkwamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een Amerikaanse equipe dus.. waarom moet ik nu aan Forrest Gump denken?
Kapitalistische wereld tegen communistische wereld? En het was IN China?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:39 schreef Asmodian het volgende:
Waarom was het bijzonder dat Amerika en China tegen elkaar Ping Pong speelden?
Omdat er geen diplomatieke betrekkingen waren op dat moment.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:39 schreef Asmodian het volgende:
Waarom was het bijzonder dat Amerika en China tegen elkaar Ping Pong speelden?
Jullie zijn er dichtbij, maar ik weet nog niet wie het punt het meest verdient: Daf, Stanley of jij. Jullie hebben allen iets belangrijks toegevoegd Dus wil ik nog 1 ding horen. Degene die dat zegt krijgt het puntquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:39 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben dus nog geen goed antwoord gegeven?
Kok en lepel, Pietje Bellquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet de precieze toedracht niet. Typisch geval melk en tepel, klok en klepel.
Jojoortje, was leuk vanavond. Wordt nog wel wat. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:40 schreef Jojoortje het volgende:
Hee mensen. Deze jonge dame gaat slapen. Veel plezier nog he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |