Dat ga ik zeker doen, ik vind het altijd geweldig om nieuwe dingen te lerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
17 jaartjes. Asmo check wiki maar even of anders Googlen dan vind je genoeg info er over.
jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:26 schreef Jojoortje het volgende:
Jongste moeder was 5 toch?
Met alle plezierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen, ik vind het altijd geweldig om nieuwe dingen te leren. Dank je wel daarvoor
Ze zei nog: "Ik wil pas over tien jaar een kind"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:26 schreef Jojoortje het volgende:
Jongste moeder was 5 toch?
Eens..alhoewel biologisch gezien er niets mis mee is en half Engeland op hun 16e met een kind zit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ze zei nog: "Ik wil pas over tien jaar een kind"
Was nog jong geweest trouwens.
Bedoel je sex of een kind krijgen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens..alhoewel biologisch gezien er niets mis mee is en half Engeland op hun 16e met een kind zit.
Maatschappelijk gezien ben ik van mening dat je het niet moet doen op zo'n jonge leeftijd.
Een kindje krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bedoel je sex of een kind krijgen?
Eerste letter en laatste lettergreep zijn correctquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
PingPong Democracy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |