Asmo, geef jij de beste man zijn antwoord?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
RSVP graag op m'n mail (asmodian1@gmail.com). Hopelijk kan ik een dezer dagen iets meer er over zeggen zodra MaJo, Stanley, Soempie, Daf en ik er uit zijn . Maar er hoeft niet veel meer bij wat ik eerst zei, denk ik
Wat moeten jullie dan nog overleggen? Waren dat niet de nieuwe regels voor dit topic?
En moet ik dan ook wachten met mailen dat ik er wel bij ben tot jullie er uit zijn?
Nu er ik zo over nadenk (zie mijn post boven) niks inderdaad. Eigenlijk alleen over de contributie en misschien hoe we de quiz willen runnen tijdens de meet. Maar eigenlijk is alles al zo'n beetje rond, dus mail maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
RSVP graag op m'n mail (asmodian1@gmail.com). Hopelijk kan ik een dezer dagen iets meer er over zeggen zodra MaJo, Stanley, Soempie, Daf en ik er uit zijn . Maar er hoeft niet veel meer bij wat ik eerst zei, denk ik
Wat moeten jullie dan nog overleggen? Waren dat niet de nieuwe regels voor dit topic?
En moet ik dan ook wachten met mailen dat ik er wel bij ben tot jullie er uit zijn?
Eeeeeuh... Nog niet (Bijna!)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, je bent wel 20 toch?
Dat lijkt me erg ongezond. Indien dat zo zou zijn, zou ik nu m'n ex-echtgenote gaan afschieten.quote:
Eh...nee. Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg ongezond. Indien dat zo zou zijn, zou ik nu m'n ex-echtgenote gaan afschieten.
Kinderen van 11 horen niet zwanger te zijn.
Yay!quote:
Ohquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongste moeder? Is al geweest die vraag.
Ontwikkelingen in de Flora & Fauna in Zuid-Nicaragua tijdens de lente van 1971quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Ik wist helemaal niet dat hij meedeed aan de voorverkiezingen van 1972. Ken hem alleen als Minister van BuZa onder Carter.
ff vraagske verzinnen. Zijn er voorkeuren voor een categorie?
17 jaartjes. Asmo check wiki maar even of anders Googlen dan vind je genoeg info er over.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geenaam, hoe oud ben jij dan?
Volgens mij was dat kind 9, maar ik probeer het te vergeten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh![]()
En weet je het antwoord nog?
Je hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:25 schreef Jojoortje het volgende:
Hij is 16/17
Eh nee..'t is nog ergerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Volgens mij was dat kind 9, maar ik probeer het te vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |