Gewoon zaterdagavond 26 augustus vrij houden en zorgen dat je dan in Utrecht kunt komen. Als je daar eenmaal bent, wordt de rest geregeld en zullen gezelligheid en jolijt je ten deel vallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ooh en als alles bekend wordt gemaakt dan? Komt dat dan hier op fok te staan!?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wie: Iedereen van de AKQ die zin heeft
Wat: AKQ-Meet + Quiz!
Waar: Bij mij thuis in Utrecht
Wanneer: 26 Augustus
Hoe: Per auto of OV zou ik denken. Tenzij je in Utrecht woont, dan mag je ook lopen
Waarom: Omdat het vet gezellig gaat worden
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jazeker!. Ik zou het erg gezellig vinden als je ook zou komen
Dat geldt trouwens voor iedereen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Als er te veel mensen zijn verkassen we wel naar een nabijgelegen kroeg
RSVP graag op m'n mail (asmodian1@gmail.com). Hopelijk kan ik een dezer dagen iets meer er over zeggen zodra MaJo, Stanley, Soempie, Daf en ik er uit zijn. Maar er hoeft niet veel meer bij wat ik eerst zei, denk ik
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je hoeft niet bang te zijn voor Stanley, want die heeft een paar topics geleden al aangegeven dat-ie liever met mij hand in hand zit...
Ik ben een jonkie!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:13 schreef Jojoortje het volgende:
Stanley hoe oud ben jij eigenlijk?
Dat snap ik. Heb al Humphrey en McCarthy gegokt... Zit ik er heel erg naast?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:15 schreef geenaam het volgende:
Dan nog maar een hint als zelfs Asmo er niet uitkomt. Het ging om de voorverkiezingen. Nixon zag liever de zwakke McGovern als democratische tegenstander.
So? Ik vrees dat ik zowat de oudste ben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij ben ik echt de jongste hier![]()
Nou vertel. Wie alt bist du?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:18 schreef geenaam het volgende:
Ik denk dat ik op het moment de jongste hier ben!![]()
Ik kom uit het mooie jaar 1989.quote:
Afschuiverijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben een jonkie!
Ik weet wel dat Nembrio 25 is.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij ben ik echt de jongste hier![]()
Ik denk iig niet dat Daf op het moment de jongste is hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:18 schreef geenaam het volgende:
Ik denk dat ik op het moment de jongste hier ben!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |