het is een ventquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:48 schreef Aurelium het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
10kmh te hard..... pak dan meteen 20kmh om het maximale uit je snelheids-categorie te halen.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:46 schreef erikkll het volgende:
Ja, ik heb dus bij het wegrijden uit een uitrit een geparkeerde auto geraakt
en nu ben ik boosdie auto van me is veel te duur, zeker als ik dit soort geintjes blijf uithalen, want ik ben gisteren ook al geflitst met 10 km/h te hard
bijna een jaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:48 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoe lang heb je je rijbewijs al?
dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:48 schreef Aurelium het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
zelfs het schadeformulier is al ingevuldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:53 schreef Mustard_Man het volgende:
je hebt toch wel netjes je gegevens achtergelaten?
? jajaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:58 schreef Loontjah het volgende:
Voornaam: Erik
Achternaam: Klein Langenhorst![]()
Geslacht: Man![]()
Geboortedatum: 1987-06-26![]()
Opleiding: hbo ict-beheer![]()
![]()
met een beetje mazzel net iets minder dan 10quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:04 schreef Chapsie het volgende:
[..]
10kmh te hard..... pak dan meteen 20kmh om het maximale uit je snelheids-categorie te halen.....
Mijn: citroen zx uit 92quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:14 schreef spenky het volgende:
wat voor auto
Helaas denkt Koos Spee daar anders over. tarieven snelheidsovertredingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:04 schreef Chapsie het volgende:
[..]
10kmh te hard..... pak dan meteen 20kmh om het maximale uit je snelheids-categorie te halen.....
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:58 schreef Loontjah het volgende:
![]()
kunnen ze ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:59 schreef NumbDreamer het volgende:
En maar zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden![]()
Die onderste is juist de ergstequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:58 schreef Loontjah het volgende:
![]()
als je iets over het hoofd ziet kan je gewoon niet rijdenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:56 schreef PoloPower het volgende:
een ongelukje zit in een klein hoekje, pas ik ook nog, klote amsterdammertje in rotterdam wat ik over het hoofd zag. boeink.. bumper beschadigd. :S
Hoe lang duurt het dan voordat een man kan rijdenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
kunnen ze ook niet
mensen die pas hun rijbewijs hebben, zoals TS, ook (nog) niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |