Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:25 schreef Mustard_Man het volgende:
Love, it's a motherfucker, huh?
Sorryquote:
JAmaar ik was toen met een meidje waar ik echt verliefd op wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
Lekker DM, zelfs IK verneuk zoiets niet.
Ja dat zie ik nu ook inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef PsyCha het volgende:
jij bent stom
En was zij verliefd op jou? NEEquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAmaar ik was toen met een meidje waar ik echt verliefd op was. daarom had ik toen niets door, maar nu de verliefdheid voor haar zakt en ik deze foto's van die andere zie echt baal
![]()
Dat weet ik helaas nog steeds nietquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef PsyCha het volgende:
jij bent stom
Kansen moet je creeeren (of hoe je het ook schrijft)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat weet ik helaas nog steeds niet(vind d'r nog steeds leuk, maar ben nu dus wel op zoek naar andere
). Nu had ik mijn kans dus wel gegrepen als die zich voor zou doen
, toen dus niet
.
Achteraf is altijd makkelijk lullen en in dit geval dus ook kut.
Nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
leuk meisje ja, ken het gevoel wel, heb zelf een vriendin dus moet ook soms wat anderen afwijzenmaar je hebt dus geen van beide gekregen?
Ik heb idd wel het idee dat je met vriendin sneller andere meiden aantrektquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
leuk meisje ja, ken het gevoel wel, heb zelf een vriendin dus moet ook soms wat anderen afwijzenmaar je hebt dus geen van beide gekregen?
Hoe oud is ze dan? Volgens mij heeft ze nog niet eens tietenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:32 schreef DaMook het volgende:
Sorrymaar ik vind meiden van mijn leeftijd nog geen vrouwen, maar ook geen meisjes
Dus noem ik het meiden en enkelvoud meidje
.
jaar of 19/20 denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe oud is ze dan? Volgens mij heeft ze nog niet eens tieten
Door te zeggen dat ze lelijk is geven we hem indirect steun.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:54 schreef daaaaan het volgende:
Leuke chick hoor, laat ze maar lullen die gasten hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |