Ok, 400quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef Twanstra het volgende:
ja inderdaad, het is een nokia 8800. Niet een of ander pauper nokiaatje.
In de winkel kosten ze nog een slordige 800 euro. Plus VP, bieden is altijd mogelijjk (onder de 400 geen optie).
Delen we het verschil? 450? (ophalen geen punt, enschede, verzenden ook niet)quote:
Ik wacht nog even af wat er geboden gaat wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Delen we het verschil? 450? (ophalen geen punt, enschede, verzenden ook niet)
Ik heb veel feedback op ebay, dus ben te vertrouwen![]()
Op ebay krijg ik er sowieso 450 voor, dus eigenlijk gaat ie niet weg voor minder hier. Sorry, maar zo is het nou eenmaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat er geboden gaat worden
Leuk dat je het vraagt, deze heb ik namelijk gisteren genomen bij verlening. leuk ding moet ik zeggen, lekker klein en SUPER licht. Dus helaas, mijn excusesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:22 schreef pindos het volgende:
Ruilen voor een c0omplete in nieuwstaat verkerende samsung P300? Met beetje bijbetaling uiteraard.
Dan wens ik je succes, ik ga in ieder geval niet bijten op 450 euro.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Op ebay krijg ik er sowieso 450 voor, dus eigenlijk gaat ie niet weg voor minder hier. Sorry, maar zo is het nou eenmaal.
(Voor ebay moet ik een auction maken, waar ik dus geen zin in heb, vandaar hier).
A okay.........No problem. Heb trouwens even rondgekeken (op ebay.de en marktplaats) en moet zeggen dat ik niet een te hoge prijs vraag ofzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:01 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Dan wens ik je succes, ik ga in ieder geval niet bijten op 450 euro.
Ik zeg ook niet dat je teveel of te weinig vraagt. Ik wil hem alleen niet hebben voor 450quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Twanstra het volgende:
[..]
A okay.........No problem. Heb trouwens even rondgekeken (op ebay.de en marktplaats) en moet zeggen dat ik niet een te hoge prijs vraag ofzo.
Okay, prima......was ook meer in een vraag form inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:15 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je teveel of te weinig vraagt. Ik wil hem alleen niet hebben voor 450![]()
Kom ik vanavond op terug, zal is kijken of ik mijn telefoon kwijt kanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:20 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Okay, prima......was ook meer in een vraag form inderdaad.
maar jou bod is 425 dus?
wss EX verzendkostenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:24 schreef Roeland1987 het volgende:
ter informatie, op ebay.com is ie al voor 380 te krijgen. SPLINTERNIEUW
Hahahaha.......stuur maar een link dan. (geloof er geen zak van, zit al jaren trouwens zelf op ebay) En ohja, meneer de douane heeft ook nog een 19% rekening voor je.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:24 schreef Roeland1987 het volgende:
ter informatie, op ebay.com is ie al voor 380 te krijgen. SPLINTERNIEUW
Aha incl. verzending 410, en hoe het zit met gare rantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:20 schreef Roeland1987 het volgende:
http://cgi.ebay.nl/BRAND-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Alstubliefd, verzending binnen de EU is belastingvrij, komt uit UK.
Welke winkels ? Bij webshops zijn ze vanaf 599 euro verkrijgbaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef Twanstra het volgende:
ja inderdaad, het is een nokia 8800. Niet een of ander pauper nokiaatje.
In de winkel kosten ze nog een slordige 800 euro. Plus VP, bieden is altijd mogelijjk (onder de 400 geen optie).
Nou precies dan, 600 euro plus verzendkosten. Bij mij krijg je hem voor 450 en in precies dezelfde staat!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:27 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Welke winkels ? Bij webshops zijn ze vanaf 599 euro verkrijgbaar
Ik zeur niet. Met jou vraagprijs is er ook niks aan de hand. Ik corrigeer alleen jou uitpraak van dat ie in de winkels nog steeds 800 euro kost want dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:27 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nou precies dan, 600 euro plus verzendkosten. Bij mij krijg je hem voor 450 en in precies dezelfde staat!
Niet zeuren nu, want je koopt hem toch niet (waarschijnlijk kan je hem niet eens betalen, en zit je daarom zo vervelend te doen).
mijn excuses, en het is een goede keus. Mooie phone namelijk. Laagste neuwe vraagprijs 450 euro, als hij over een paar dagen niet weg is, gaat ie op ebay.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:15 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Met jou vraagprijs is er ook niks aan de hand. Ik corrigeer alleen jou uitpraak van dat ie in de winkels nog steeds 800 euro kost want dat is niet het geval.
Succes met je verkoop, ik ga voor een nieuwe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |