quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:04 schreef jogy het volgende:
Ik moest doorgeven dat ze je geblocked heeft omdat je piemel te klein is. Sorrie.
w0rd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:04 schreef jogy het volgende:
Ik moest doorgeven dat ze je geblocked heeft omdat je piemel te klein is. Sorrie.
Zijn de batterijen op?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:04 schreef EdwinHeijmen het volgende:
hahaha:) ik kan hem toch niet gebruiken
whehehequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:04 schreef Rekkie het volgende:
wat jogy zegt....
*Zuigen miryam.... tis geen praatpaal
Je kan hem niet gebruiken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:04 schreef EdwinHeijmen het volgende:
hahaha:) ik kan hem toch niet gebruiken
TS heeft hechtingen in zijn snikkel door miryam's beugel maar hij houdt nog steeds van haar, ookal zat het toompje tussen haar slotjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:06 schreef Biogarde het volgende:
Ja heur!
Oke.
Waar gaat dit topik over![]()
\quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:08 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat topje heb ik ook. Staat mij beter![]()
Mooi, mooi!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:07 schreef jogy het volgende:
[..]
TS heeft hechtingen in zijn snikkel door miryam's beugel maar hij houdt nog steeds van haar, ookal zat het toompje tussen haar slotjes.
Toompje is een lief woordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi, mooi!![]()
Maar wat een woord eigenlijk. Toompje![]()
![]()
Mannen die als een loopse hond achter die vrouwen aanlopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef EdwinHeijmen het volgende:
eerst zogenaamd op vakantie zijn en dan niet online komen...
vrouwen!!
NB is openquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mannen die als een loopse hond achter die vrouwen aanlopen
loops ben ik zeker niet... sommige vrouwen verdienen respect...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mannen die als een loopse hond achter die vrouwen aanlopen
Bier en tieten en een big-ass plasma scherm verdienen respectquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
loops ben ik zeker niet... sommige vrouwen verdienen respect...
btw.. die schilderijen van jou... brrrr waar denk je aan als je die dingen schilderd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:12 schreef EdwinHeijmen het volgende:
niks mis met mijn toompje... dat de rest nou niet werkt:P
deze serie was een reactie op het jaar waarin ik mijn eerste psychose hadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef murp het volgende:
[..]
btw.. die schilderijen van jou... brrrr waar denk je aan als je die dingen schilderd?
o, dan is het goed, en bevalt het je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:16 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
deze serie was een reactie op het jaar waarin ik mijn eerste psychose had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, die zijn wel stoer, alleen minder van de aanleidingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:16 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
deze serie was een reactie op het jaar waarin ik mijn eerste psychose had
omdat ik dr net geneukt heb en ze nu ligt te genieten op bed. moet nu gaan want ze wil nog een keer en daarna gaan we douchen. ze zegt: "je ziet me vanzelf online, of niet"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:03 schreef EdwinHeijmen het volgende:
waarom is miryam nog niet online!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |