dat lach aan jouwquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt mijn 2 maanden durende GR:AW bestelling niet meegekregen? En mijn 360 is nu stuk...
*inkopertje* door wie denk jij dat jij je rijbewijs niet gehaald hebquote:
Ah ja, het ligt dus aan mij dat ze bij Zuiderpark geen bestellingen kunnen versturen richting amsterdam? Logisch, maar ga maar weer fijn FIFA ofzo spelen ipv dom te reagerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
spellen moet je ook afhalen bij Zuiderpark
Spellen moet je eerst lerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
spellen moet je ook afhalen bij Zuiderpark
Dat eerste wel....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt mijn 2 maanden durende GR:AW bestelling niet meegekregen? En mijn 360 is nu stuk...
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of deathquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat eerste wel....
Dude, het moet je karma zijn.. Wat heb je gedaan?.
Hmm, das wel kut ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of death
Om correct te zijn krijgt hij dan "Les Nederlands"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef =HellFire= het volgende:
Whaha. Dat wordt dus Nederlandse lessen nemen met z'n studiefinanciering.
Technisch gezien hebben de boeken Aardrijkskunde ook de correcte Nederlandse spelling, dus daar kan je het ook van leren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Om correct te zijn krijgt hij dan "Les Nederlands"
Want een Nederlandse les zou net zo goed 'Aardrijkskunde' kunnen zijn
Welke film?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of death
Heel toevallig X-Files season 1...quote:
Omdat de korting bij het afrekeken pas verrekend wordtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:32 schreef Morthill het volgende:
Waarom krijg ik hier te zien dat Dead Rising bij nedgame gewoon 60 eurei is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |