Zet er dan ook ff bij dat de nieuwe release date geplanned is op 19 oktober.quote:
Gisteren een filmpje gezien van het battlesystem.... dat zag er weer minder uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Eerste trailer van Elveon RPG
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er allemaal wel leuk uit.
Vond het wel meevallen, beetje "standaard" hack n slash systeem, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren een filmpje gezien van het battlesystem.... dat zag er weer minder uit
Geen enkele, na de 360 is er geen nextgen meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ga je nog een next gen console halen zoja welke?
» Wii
» Ps3
» Beide
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Meeeeh, dat had ik iei ook, maar ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Geen enkele, na de 360 is er geen nextgen meer
Christmas is ours [afbeelding]
Nieuwe manier om af te gaan en een blauwtje te lopen that is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die Wii-mote biedt nieuwe perspectieven..
Als je eenmaal zo ver bent dat ze bij je thuis komt en je loopt dan nog een blauwtje, dan doe je echt iets niet goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nieuwe manier om af te gaan en een blauwtje te lopen that is.
Ik snap poker niet....Ook niet na het zien van Rounders.... zit er een tutorial bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat Texas Hold m.. maar 400 punten voor een spel wat eerst gratis zou komen vind ik wel zwaar belachelijk eigenlijk.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap poker niet....Ook niet na het zien van Rounders.... zit er een tutorial bij
Daarbij, wat is poker zonder geld? Tis leuk enzo hoor, maar uhm, de spanning is toch minder.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat Texas Hold m.. maar 400 punten voor een spel wat eerst gratis zou komen vind ik wel zwaar belachelijk eigenlijk.
Ik snap ook geen kont van pokerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap poker niet....Ook niet na het zien van Rounders.... zit er een tutorial bij
Ik zet m ff in dikke letters voor jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:03 schreef Morthill het volgende:
Die 360 heeft veel te veel toffe games
Ja ik heb een beetje moeite met SR en DR die 2 weken verschillen van release !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:03 schreef Morthill het volgende:
Wat ik wel kut vind trouwens is dat Saints Row, Dead Rising en Star Trek: Legacy in september komen. Die 360 heeft veel te veel toffe games
wrijf het nog maar eens in. Weet je hoeveel geld me dit gaat kostenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zet m ff in dikke letters voor je
Ga kleiner wonenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
wrijf het nog maar eens in. Weet je hoeveel geld me dit gaat kostenIk ben ook maar een arme student, maar ik wil dit najaar nog zeker 7 games halen voor die console.
pokeren met gamerpoints of kudo'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarbij, wat is poker zonder geld? Tis leuk enzo hoor, maar uhm, de spanning is toch minder.
Ik denk dat ik de game overigens toch wel download.
Als ik een 4:3 tv had kon ik em ook echt op 480p zetten.... Nee, ik heb 2 16:9 tv's.. 1 EDtv (480p) & 1 SDtv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt, en wil er ook niet over nadenken
Heb je een 4:3 tv? Zet m dan op 16:9 idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |