Karige pubers van amper 60 kilo die naast dure auto's poseren. Van die jongens die onder hun bed stapels autobladen hebben liggen die op een of andere onverklaarbare wijze aan elkaar geplakt ziijn.
![]()
.
Wat is in godsnaam het nut van het maken van zulke foto's? Ten eerste zijn er duizend andere foto's van de betreffende auto die door proffesionele fotografen zijn gemaakt. Die de essentie van de stroomlijning, de snelheid of de emotie perfect kunnen uitbeelden. Waarom moeten mensen mij dan toch over -of onderbelichte foto's sturen waar zij opstaan met bijvoorbeeld een Ferrari of een Hummer?
Kan iemand mij het nut van die foto's uitleggen. Als iemand mij vertelt dat hij op een autobeurs is en op dat moment naast een Ferarri 360 Modena staat dan kan ik mij daar wel een beeld bij voorstellen. Waarom willen minderjarige jongens dit zo graag doen? Ik zie ze namelijk ook niet met elke meid op de foto staan die ze mooi vinden... Misschien is dat ook wel de kern van het probleem.. Hmmm...
Ik laat in dit stuk de volwassen mannen even buiten beschouwing want iemand die in een Toyota starlet rijdt en zich laat fotograferen naast een Ferarri weet al goed genoeg hoe triest hij bezig is
![]()
.
[ Bericht 2% gewijzigd door Xebrozius op 08-08-2006 00:11:43 ]