quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
Nigger is toch gewoon engels voor Negert.. het zijn toch Negerts? wat is dit voor een topic.. die [afbeelding] riep zeker..
'klik mij! klik mij!'
Idd, ik moest gewoon!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
Nigger is toch gewoon engels voor Negert.. het zijn toch Negerts? wat is dit voor een topic.. die [afbeelding] riep zeker..
'klik mij! klik mij!'
dat gevoel ken jij maar al te goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
'klik mij! klik mij!'
Ja, maar als je in onze Eskimo kolonie komt wonen hebben we het er niet meer over.quote:
Ehmm..dude wat lul je?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die negers als niggahs bestempelen.
Beetje meer respect mag best, het zijn tenslotte ook maar mensen nietwaar?![]()
idd, het is tochquote:
Even een cartoon ter verduidelijking van de kwestiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
idd, het is toch
negerts - dieren - mensen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef razzberry het volgende:
Nigga Please.
oooeeehhh zo hard!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef LedZep het volgende:
[..]
Even een cartoon ter verduidelijking van de kwestie![]()
[afbeelding]
Ook al zo origineel bezig...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:30 schreef SHE het volgende:
[..]
from what I've heard...
niggahs DO please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |