Dat heb ik nog liever dan een ravensburgerhoofd "Iedereen kan schilderen"quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef brainster het volgende:
Vrouwen zonder wenkbrauwen zijn ook eng.
Ik ga nu toch niet meer naar de kapperquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
waarom heb jij kleren aan of ga je naar de kapper?
Om er netjes en verzort uit te zien, zodat je anderen niet afschrikt. En vrouwen vrouwen met getekende *brauwen schrikken wél af.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
Kleren tegen de kou, kapper voor als ik er onderhand als een bosaap bijloop.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
Omdat het anders koud is in de winter en iedereen staart je dan zo raar aan. en met een kop zwervershaar ben je niet presentabel en staart iedereen wéér naar je. Als je die eyeliner op doet dan zorg je ook dat iedereen naar je staart dus conclusie zal wel zijn dat vrouwen met die getekende wenkbrauwen een stel masochisten zijn die graag met de tepelklemmen aan het plafond hangen en afgeranseld willen worden met een fietsketting in een kelder ergens, door een lilliputer genaamd Bubba.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
*brouwen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:54 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Om er netjes en verzort uit te zien, zodat je anderen niet afschrikt. En vrouwen vrouwen met getekende *brouwen schrikken wél af.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het anders koud is in de winter en iedereen staart je dan zo raar aan. en met een kop zwervershaar ben je niet presentabel en staart iedereen wéér naar je. Als je die eyeliner op doet dan zorg je ook dat iedereen naar je staart dus conclusie zal wel zijn dat vrouwen met die getekende wenkbrauwen een stel masochisten zijn die graag met de tepelklemmen aan het plafond hangen en afgeranseld willen worden met een fietsketting in een kelder ergens, door een lilliputer genaamd Bubba.
hahah je moest eens weten hoevelen dat doen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kleren tegen de kou, kapper voor als ik er onderhand als een bosaap bijloop.
Maar die wenkbrauwen, dat doe je toch niet!![]()
Ja maar kijk he, ben je nou zo dom of snap je het gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hahah je moest eens weten hoevelen dat doen?
Maar als men het doet moet men het wel goed doen zodat het niet opvalt dat is waar
Mag je zelf voor wenkbrauwen of voor afstootbrauwen kiezenquote:
Juustem!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:18 schreef Rosbief het volgende:
Die brauwen zitten er niet voor niets, ze zijn bedoeld om mee te wenken!
of ze hebben geen haar daar?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:19 schreef PsyCha het volgende:
omdat ze teveel geepileerd hebben
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
of ze hebben geen haar meer daar?
Whehehe, dat lijkt mij helemaal ranzigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:26 schreef Sanderrrr het volgende:
Een lerares op m'n oude school had zelfs getatoeerde wenkbrauwen.![]()
![]()
![]()
wat moet je dan, tandenborstels boven je ogen plakken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef scrub_nurse het volgende:
n collega heeft zovaak geepileerd en zoveel dat t niet meer teruggroeit, ze tekende iedere dag hele lelijke wenkbrauwen en pas geleden heeft ze ze laten tatoeeren...![]()
mèn afschuwelijk!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:38 schreef scrub_nurse het volgende:
niet zo veel epileren natuurlijk!
Dat zou ik nou ook weer niet willen zeggen. Als het over wenkbrauwen gaat, kun je het mooi in model brengen en kan sexy zijn. Maar getekende wenkbrauwen... man wat een afknapper. Ik heb ook zo een collega dame , leuke meid maar omg waarom die dingen afscheren en dan tekenen.. ziet er gewoon niet uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:19 schreef GSi het volgende:
[..]
Juustem!
En ze doen daarmee juist het tegenovergestelde, afstoten.
Dus gum je afstootbrauwen maar weer af en laat je natuurlijke haargroei je schoonheid bepalen!
En dan gewoon nog kunnen lachen na afloop.. terwijl je gewoon bent toegetakeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Voledig met TS eens ...... dat ziet er zo 'plastic' uit ... vind het altijd eng ...
[afbeelding]
wenkbrauwen met getekende mannenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:29 schreef Thomzzzzz het volgende:
Getekende vrouwen met wenkbrauwen
...![]()
Volgens mij heb jij teveel gezopen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wenkbrauwen met getekende mannen![]()
joe neuck to muchquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:17 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij teveel gezopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |