Ik had het over Bronkhorst.... Bereikbaar per pont.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er in Hattem dan? Naar mijn weten is er een andere plaats met zo'n tien inwoners
Het gaat om de kleinste plaats met stadsrechten hè.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er in Hattem dan? Naar mijn weten is er een andere plaats met zo'n tien inwoners
Als ik je vertel waar ik woonde voordat ik in Zutphen kwam te wonen ga je me minder "held" vinden...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zutphen is mooi man.. aan de Deventerweg, vlakbij AZC.. woonde mijn middelbare school onbereikbare liefde. Held!!
Zelfs Staphorst doet je niet dalen in mijn achting. Wil je ons verblijden met de boodschap?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als ik je vertel waar ik woonde voordat ik in Zutphen kwam te wonen ga je me minder "held" vinden...
Ja ik had hem al doorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het gaat om de kleinste plaats met stadsrechten hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |