Klein maar fijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, da's wel heel erg klein. Kleinste stad van NL als ik me niet vergis. Heb ik vroeger - toen ik in Zutphen woonde - tot vervelens toe moeten horen.
Ze is niet blond.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:08 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
ahzo jah naam komt me wel bekend voor. Is dat zon blonde pijpslet ?
Deventerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwolle kent zijn 'Peperbus', maar in welke stad vinden we 'de Kassa'?
Zutphen is mooi man.. aan de Deventerweg, vlakbij AZC.. woonde mijn middelbare school onbereikbare liefde. Held!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, da's wel heel erg klein. Kleinste stad van NL als ik me niet vergis. Heb ik vroeger - toen ik in Zutphen woonde - tot vervelens toe moeten horen.
Hoeveel mensen wonen er in Hattem dan? Naar mijn weten is er een andere plaats met zo'n tien inwonersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik eh...weet het niet zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ze is niet blond.
Nembrio, heb je 'm door?
Waarom heb ik dat nou toegegeven?quote:
Iets minder dan 12 duizendquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er in Hattem dan? Naar mijn weten is er een andere plaats met zo'n tien inwoners
Aart, in de vluchtigheid van dit topic.. vind ik je ten eerste een integere koning en waardeer ik ten tweede het feit dat je met dit juiste antwoord komt..quote:
Ik had het over Bronkhorst.... Bereikbaar per pont.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er in Hattem dan? Naar mijn weten is er een andere plaats met zo'n tien inwoners
Het gaat om de kleinste plaats met stadsrechten hè.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik je vertel waar ik woonde voordat ik in Zutphen kwam te wonen ga je me minder "held" vinden...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zutphen is mooi man.. aan de Deventerweg, vlakbij AZC.. woonde mijn middelbare school onbereikbare liefde. Held!!
Zelfs Staphorst doet je niet dalen in mijn achting. Wil je ons verblijden met de boodschap?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als ik je vertel waar ik woonde voordat ik in Zutphen kwam te wonen ga je me minder "held" vinden...
Ja ik had hem al doorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het gaat om de kleinste plaats met stadsrechten hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |