Is iets te ver naar onder getatoeeerd. Verder tot nu toe erg leuke foto's. Ben benieuwd naar de restquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Die 2e is leuk.. geprojecteerd plaatje zo te zien Lijkt net een tatoeage...
Nummer 1 lijkt wel of ze haar lippenstift fout opsmeert, maar het idee is leuk
Wie is zij? Toffe foto. Dat zal dan Bianca wel zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:28 schreef PKfotografie het volgende:
nog druk bezig met uitzoeken en soepen maar dan toch ook maar een eerste foto van mijn kant
[afbeelding]
waren 2 lange maar erg gezellige dagen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wie is zij? Toffe foto. Dat zal dan Bianca wel zijn.
Ik weet niet hoe HMaster eruit ziet, maar ik denk dat dit Bianca is iddquote:Modellen:
- Bianca
- HMaster-II
Ik vroeg het me even af, omdat ze er op die foto met die gitaar er anders uitziet dan op de 1e met de make-up.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:41 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe HMaster eruit ziet, maar ik denk dat dit Bianca is idd
Nice one! Enige wat ik mogelijk kan zeuren is dat het logo beetje blokkerig isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:05 schreef PKfotografie het volgende:
foto voor een goed doel
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:39 schreef An24 het volgende:
Oei,![]()
Er zit zeker potentie in de platen. de foto met "tattoo" vind ik creatief. Idd jammer dat het beeld net even haar broek mee pakt, zou het gewoon stiekum shoppen. De foto met gitaar is mooi belicht, maar het truitje en het haar voor dr ogen storen mij ook een beetje.
Verder tof hoor, ben erg benieuwd naar de rest![]()
ik ook tvp dus bij dezenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:54 schreef pea4fun het volgende:
Leuk! Ben zeer benieuwd naar de verschillende resultaten.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef Mauro het volgende:
Ableton, ik fik ze wel op een dvd-tje voor je.
Kom ik ze wel ff brengen. Kan ik meteen die paarse boot van je zien
Ik ben morgen toch heel vroeg op pad. denk eerder dan dat jullie wakker zijn. Kom ik ze wel rond een uurtje of 5, half 6 langs brengen zonder jullie wakker te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:56 schreef ableton het volgende:
wij zijn vanaf morgen 2 dagen en den haag en dan 2 weken in Turkije.
Dus dat moeten we dan uitstellen tot daarna. But oye! Dan doen we dat toch gewoon
Kom je na onze vakantie even drijven..
Hehe okey gooi ze maar in de brievenbus (die van onze deur niet de groene dingen) Het hoendiep zelf is nog afgesloten dus moet je maar de ventweg nemen. En dan is het de witte tegenover Knol's Koek, nummer 1043 en dan is het de meest rechtse deur, dus waar het trappetje zeg maar op uit komt. (Dit alles voor als je 5 uur snachts bedoeltquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch heel vroeg op pad. denk eerder dan dat jullie wakker zijn. Kom ik ze wel rond een uurtje of 5, half 6 langs brengen zonder jullie wakker te maken.
Veel plezier in het haagse en vooral in het turkse
p.s. Die paarse boot is wel heel herkenbaar hè?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:59 schreef Mauro het volgende:
p.s. Die paarse boot is wel heel herkenbaar hè?
hoor ik bierquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef ableton het volgende:
[..]
Hehe okey gooi ze maar in de brievenbus (die van onze deur niet de groene dingen) Het hoendiep zelf is nog afgesloten dus moet je maar de ventweg nemen. En dan is het de witte tegenover Knol's Koek, nummer 1043 en dan is het de meest rechtse deur, dus waar het trappetje zeg maar op uit komt. (Dit alles voor als je 5 uur snachts bedoeltanders zijn wij gewoon thuus)
En dan kom je na onze vakantie een biertje halen en kijken
Dat zie je er niet aan af, ik vind dat je daar drie sterke platen neerzet. Vooral die eerste is door compositie (lijnenspel) en blik erg sterk. Wat me ook opvalt is dat jij je witbalans beter op orde hebt dan de andere fotografen in dit topic. Op foto 2 mag je nog wel even het rode-oogje wegwerken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef ableton het volgende:
Mijn eerste studiowerk,
Even een vraag, waar zet jij de witbalans op als je je flitsers hebt gebruikt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat jij je witbalans beter op orde hebt dan de andere fotografen in dit topic.
...............
tis graag gedaan hoorquote:En Prupke dank voor het lenen van je camera, ik ben jaloers
Ableton heeft zeer sterke foto's neergezet. En dan ook nog eens met een leens camera. De wit balans lag denk ik erg aan de instellingen van de verschillende camera's en FOTografen. Daarbij, gebruikte Ableton de zender / samen met PKfotogragie. Terwijl Mauro deels zonder flitsset schoot en ik mijn Bouwlamp op een van de studioflitsers losliet (wat ook weer een extra lichtlklap gaf via de softbox)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat zie je er niet aan af, ik vind dat je daar drie sterke platen neerzet. Vooral die eerste is door compositie (lijnenspel) en blik erg sterk. Wat me ook opvalt is dat jij je witbalans beter op orde hebt dan de andere fotografen in dit topic. Op foto 2 mag je nog wel even het rode-oogje wegwerken.
De volgende keer toch maar de zender gebruiken voor het af laten gaan van de flitsset. EN toch ook maar eens gebruik maken van een belichtingsmeter om het difragma beter in te kunnen stellen. Waarbij je meteen ook de verschillen kon zien in diafragma-waardes die we met zijn 4-en gebruikten... Ik kon wel mee met de instellingen van PKf terwijl ik soms toch het diafragma een stop dichter kon knijpen (ook vanwege de extra bouwlamp)quote:Over de showcase als geheel: zit zeker leuk spul bij, belichting is niet overal even evenwichtig imho, en de witbalans is niet bij iedereen even lekker. Die projecties op de rug pakkenleuk uit. Op vrij veel foto's zie ik de flits terugglimmen in de huid. Ik heb toevallig onlangs noodgedwongen een shoot zonder visagie gedaan, en hoe zorgvuldig je ook belicht, het is bijna niet te voorkomen.Een softbox helpt een beetje. Je kunt in de nabewerking het glim-effect nog wel iets verzachten, en dat kan ik zeker aanraden
Bianca is een erg leuke en spontane dame waar we goed mee konden werken. Stond open voor ideeen en kon erg goed haar uitdrukkingen aanpassen op de kleedstijl en situatie die gewenst was.quote:Complimenten voor Bianca. Ik begrijp dat zij pas 1 x eerder geposeerd had, en dan gelijk voor zo'n horde gegooid worden...Maar ze komt erg goed en natuurlijk over, een talentje.Compliment ook voor HM2, maar er is toch niemand die gelooft dat ik dat serieus meen.
Ik schiet zelf altijd in RAW en regel mn witbalans achteraf. In de RAW converter van PS kun je met een pipetje een stukje in de foto selecteren dat echt wit, zwart of (18%) grijs is. De nette manier is natuurlijk een grijskaart te gebruiken hiervoor, maar vaak vind je zonder grijskaart ook wel iets zwarts of wits. Zal hier zeker lukken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:01 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Even een vraag, waar zet jij de witbalans op als je je flitsers hebt gebruikt?
5500 is normaal dacht ik, vind alleen in deze situatie het haar erg dof, dus heb ze nu op 5650 gezet.
word het allemaal iets warmer van, en er komt kleur in het haar terug,
(zit wel achter een tft. wel goed gecalibreerd. maar kan zijn dat ze er op een crt anders uit zien maar dat weet ik niet zeker)
Dat ga jeniet menenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:07 schreef ableton het volgende:
Bianca: ook dank voor de complimentjes, ik vond het erg leuk om te doen en ben ook heel blij met de resultaten die ik tot nu heb gezien (de longontsteking en gekneusde ribben neem ik voor lief)
BEDANKT!!
Persoonlijk vind ik de tweede beter. De DOF bij de eerste vind ik te klein...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ze zijn fraai, abletonVooral die eerste
Je hebt de portagon-lens van BB gebruikt?
Nee heb ze allemaal gebruikt behalve diequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ze zijn fraai, abletonVooral die eerste
Je hebt de portagon-lens van BB gebruikt?
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:31 schreef ableton het volgende:
[..]
Nee heb ze allemaal gebruikt behalve diedeze is met de 50mm./f1.4 lens,
@wurm, de DOF heb ik juist zo gedaan![]()
Ik vind 'm gaaf!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef ableton het volgende:
Mijn eerste studiowerk, compleet met flitssets enzo, was erg leuk om te doen
En Prupke dank voor het lenen van je camera, ik ben jaloers![]()
3. HM nu ook in te huren als model en dat voor iemand die 40 uur wakker was![]()
[afbeelding]
wauwquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:19 schreef Mauro het volgende:
P, misschien dat de focus nèt voor de ogen ligt maar ik vind hem scherp genoeg
-edit- Je zou mij bureaublad nu eens moeten zien-edit-
En voorlopig de laatste
[afbeelding]
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:28 schreef freud het volgende:
Wow... Vooral nummer 11...
HM2, super geposeerd man!
Tnx voor de tip ElizabethRquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:59 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een mooie foto's van een mooi meisje. Klein tipje voor de visagie, koop eens matte transparant poeder en werk het glimeffect van het gezicht weg. Dat is zoveel mooier!! Bij de betere grime winkel te koop, gewoon de theaterversie kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |