Op de maandag toe ik het rustig aan taal altoquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik hoop voor je dat je dronken bent.
iemand die zijn eigen dood veroorzaakt verdient een darwin award...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:13 schreef skippy22 het volgende:
Iemand die op een ongelukige manier de pijp uit gaat verdient een darin award
Studierichting Communicatiequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:18 schreef Metal_Mart het volgende:
Dit heeft niks met taalpurisme te maken, maar met het feit of je wel of geen zwakzinnige met een internetverbinding bent.
Ik kan je inderdaad betitelen als zwakzinnig ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Studierichting CommunicatieJij kan het weten lelijkerd
![]()
![]()
Ksssssssssst uit m,n mooie topic mislukte reserve belgquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
En krijg je dan een harde klopperd als iedereen Pauper op de juiste correcte wijze toepasserd ?
Ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef PsyCha het volgende:
Een nerd heeft andere nerds als vrienden.
Interpunctatie heet dat, jij ontiegelijk stomme bosmongool.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Interpunctie.
'Oh!!', 'nee hè!', daar heb je die kneuzige taalpuristen ook weer!', 'Oprotten!!'quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:17 schreef skippy22 het volgende:
Owh nee he heb je die kneuzige taal puristjes ook OPROTTEN
Dat kun je snel inschattenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik kan je inderdaad betitelen als zwakzinnig ja, daar heb je gelijk in.
OMG .... hoe dom kun je zijn?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:28 schreef Vegitto het volgende:
[..]
Interpunctatie heet dat, jij ontiegelijk stomme bosmongool.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |