Hmm nee, het zit aan de linker en de rechterkant en je voelt echt die balletjes waar het steekt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef ChrisJX het volgende:
Blinde darm?
Is geen teken dat je gezond bent.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef atp-5 het volgende:
gezwollen lymfen is een teken van mogelijk alles....
Zitten ook in je lies namelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:43 schreef DDM het volgende:
Ik heb veel gezien en gehoord. Maar hoe kan jij je lymfklieren voelen in je buik?
Gevoel straalt door weet je wel. Niet altijd 123 te pinpointen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:48 schreef DDM het volgende:
Ja dat weet ik ook wel. Maar dat is niet je buik.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:55 schreef DDM het volgende:
Ja maar dat kan echt niet. Lymfeklieren zitten diep in de buik. En hij heeft het ook over ze rug enzo. Lymfeklieren in je lies voelen kan natuurlijk wel.
F bij je aorta????quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:58 schreef DDM het volgende:
Nee lijkt me niet he. Die tussen F en G zitten dan in het mesenterium. Dat is de ophangband van je darmen zeg maar. Dat zit echt veel te diep. Die van F zitten bij de aorta, ook te diep. Je kan het echt niet voelen. Je hebt een huid met daaronder een spierlaag, dan een vetschort en dan je darmen.
Ik ging effe uit van het diagonale stuk tussen F en G. Maar dat verticale stuk is hetzelfe verhaal. Die liggen te diep. In je lies kan je ze wel voelen. Maar niet zo ver als tot punt F
Hoewel ik als ik voel, ik ze niet zo opgezet vind.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:00 schreef Henk-B het volgende:
Morgen afspraak bij de dokter, ben er er echt niet gerust op.
Mischien dat ze gewoon opgezwollen zijn en daarom steken en ik heb al gegoogled wat voor ziektes dat kunnen zijn.
Ik ben mezelf weer gek aan het maken, ik ben echt gespannen!
Die is inderdaad minder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef DDM het volgende:
Ja het moet kleiner zijn dan 1 cm. Het moet gewoon aanvoelen als kleine ronde erwtjes die los liggen. Je moet er niet aan zitten. Ten eerste gaat dat idd pijn doen. Ten tweede lijkt het dan net alsof ze groter worden. Hoe gaat het eigenlijk met je buikpijn?
Bedoel je écht niet C?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja!! Dat zijn de para-aortale klieren
HEt begon allemaal 4 weken geleden, was op het strand en het leek net ofdat ik een verkeerde beweging had gemaakt. Allebei de kanten(waar ik dus nu de lymfeklieren van verdenk) deden pijn en ik voelde steken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef DDM het volgende:
Ja toch een apart verhaal. Hoe was het verloop? Voelde je eerst steken en ben je toen steeds gaan voelen? Of voelde je eerst de klieren en ging het daarna steken? Het zou best kunnen dat je het gebied een beetje "gevoelig" hebt gemaakt.
Ehhh ik weet niet hoe jouw aorta loopt. Maar de mijne gaat door me diafragma (middenrif) en dan recht naar benedenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoel je écht niet C?
F zit nogal eh..laag. Meer rond je darmen enz.
Ik zie dat je geneeskunde studeert...maare...tja.
Ah. Ik had altijd geleerd dat de aorto allen het stuk direct boven je hart was. Blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:43 schreef DDM het volgende:
[..]
Ehhh ik weet niet hoe jouw aorta loopt. Maar de mijne gaat door me diafragma (middenrif) en dan recht naar benedenBij C zitten ze rondom de aortaboog. Maar daar gaat het nu niet om. Henk-B heeft het over de lymfeklieren in zijn buik
Dat is echt moeilijk te zeggen zo. Je moet dan echt even naar de huisarts gaan. Die kan je onderzoeken enzo. Dat kan ik nu niet;)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef Henk-B het volgende:
[..]
HEt begon allemaal 4 weken geleden, was op het strand en het leek net ofdat ik een verkeerde beweging had gemaakt. Allebei de kanten(waar ik dus nu de lymfeklieren van verdenk) deden pijn en ik voelde steken.
Verder heb ik hier geen aandacht aangegeven, hoewel ik het zo af en toe nog wel voelde.
Nu met die buikpijn die ik had, werden de steken ook weer heviger. Precies op dezelfd plek als eerder alleen nu zijn ze wat blijvender en heb ik ze meerder keren per dag.
Daarna ben ik er pas aan gaan voelen.
Zou het iets ernstigs kunnen zijn>
Haha oke is niet erg. Vraag je leergeld terugquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah. Ik had altijd geleerd dat de aorto allen het stuk direct boven je hart was. Blijkbaar niet dus![]()
Ik voel me wel ongerust, bah!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef DDM het volgende:
[..]
Dat is echt moeilijk te zeggen zo. Je moet dan echt even naar de huisarts gaan. Die kan je onderzoeken enzo. Dat kan ik nu niet;)
Morgen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef DDM het volgende:
Ja kan ik me voorstellen. Maar je zou iets van 2 dagen geleden al naar de huisarts gaan. Wanneer ga je nou echt?
Doe normaal man. Als je ergens geen verstand van hebt dan moet je geen dingen roepenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:48 schreef OldSchoolFool het volgende:
Als ik t zo hoor lijkt t op nierkanker.
Heb je al een testament?
Ja zal ik doen, ben gewoon misselijk van de angst!quote:
Mwah, ik voel ze nog steeds, een soort van branderig/zeurderig gevoel. Het steken is afgenomen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |