* Remco2002 sluit zich aanquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, en ik ben al zo wijs
Nu anderen nog
mocht je willenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, en ik ben al zo wijs
Nu anderen nog
Ja en in andere gevallen was het een erg goede grap geweest.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
OS is ooit in de uitzending geweest, live in de studio. Heeft toen toegezegd nog een keer langs te komen, en iemand heeft van die belofte blijkbaar misbruik gemaakt.
Ik ook van jouquote:
Half zevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja en in andere gevallen was het een erg goede grap geweest.
Een IP ban vind ik dan ook echt te voorbarig. Wie zegt dat ie t wist, alsof wij het wisten van OS en de situatie. Sterker nog, de naam staat al sinds 4 uur ofzo in de TT.
User was al geen aanwinst, vandaarquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef Orcaman1984 het volgende:
Heeft die grappenmaker een ip-ban? Maar hoe weet je dat hij/zij het was??
Wijsheid verkregen door veeeeeel spelenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef Orcaman1984 het volgende:
Heeft die grappenmaker een ip-ban? Maar hoe weet je dat hij/zij het was??
Naja, dan kan het wel ja.. Vond het voor alleen die grap beetje te veel...quote:
En wat heeft de spelende vrouw geleerd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Wijsheid verkregen door veeeeeel spelen![]()
DAT JE GOFTEDOMME MET JE POTEN VAN MIJN ACCOUNT AF MOET BLIJVEN ALS IK OP 40K STA!!!!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat heeft de spelende vrouw geleerd?
Dit topic is al 46 uur oud: Waar ga je heen, ........Mam?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja en in andere gevallen was het een erg goede grap geweest.
Een IP ban vind ik dan ook echt te voorbarig. Wie zegt dat ie t wist, alsof wij het wisten van OS en de situatie. Sterker nog, de naam staat al sinds 4 uur ofzo in de TT.
Het doelwit was FR volgens mij.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dit topic is al 46 uur oud: Waar ga je heen, ........Mam?
Als je zoiets uithaalt hou je de posts van je doelwit in de gaten, lijkt me logisch.
En toch was het leukquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:03 schreef vosss het volgende:
[..]
DAT JE GOFTEDOMME MET JE POTEN VAN MIJN ACCOUNT AF MOET BLIJVEN ALS IK OP 40K STA!!!!!!!![]()
!!!!!
!!!
!
Ja, maar als er geen sterfgeval was geweest was het een leuke grap geweest. wie zegt dat de user wist van de situatie? Jij wist t toch ook niet, terwijl de hele uitzending in t teken stond van OS.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als je een grap uithaalt, ben je er ook verantwoordelijk voor.
iedereen, voor en achter de schermen is het erover eens dat jullie geen blaam treft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als je een grap uithaalt, ben je er ook verantwoordelijk voor.
Een misselijk slecht uitgevoerde kutgrap jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar als er geen sterfgeval was geweest was het een leuke grap geweest. wie zegt dat de user wist van de situatie? Jij wist t toch ook niet, terwijl de hele uitzending in t teken stond van OS.
Als de programmamakers t niet wisten van hun beoogde hoofdpersoon, wie zegt dan dat de grappenmaker t wel wist?
Maar in elke andere situatie was het een goede grap toch? Je was bijna naar de bushalte gelopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Een misselijk slecht uitgevoerde kutgrap ja
Wat zij zegt. en respect voor het feit dat jullie je verantwoordelijk voelen. dat siert jullie echt en geeft toch aan dus jullie echt voor FR gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
iedereen, voor en achter de schermen is het erover eens dat jullie geen blaam treft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |