abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40606466
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

Ook nog op de radio willen
Hij schrijft OS maar een mooie brief, waarin ie het hem persoonlijk uitlegt en HEM zijn excuses aanbiedt.
Kous af! klaar! en verder met de waan van de dag
Dat zou heel correct zijn ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40606501
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

Ook nog op de radio willen
Hij schrijft OS maar een mooie brief, waarin ie het hem persoonlijk uitlegt en HEM zijn excuses aanbiedt.
Kous af! klaar! en verder met de waan van de dag
helemaal mee eens
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_40611253
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:03 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De uitkomst niet. De grap wel.

Trouwens, de user boodt meteen zn excuses aan en wilde dat ook publiekelijk doen op FR. Dus ik betwijfel nog steeds of het moedwillig was.
Nou, ha-ha-ha. Ik kan er bijzonder om lachen. Grap van de eeuw zeg.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:58:03 #154
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40611692
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef Nolius het volgende:

[..]

Nou, ha-ha-ha. Ik kan er bijzonder om lachen. Grap van de eeuw zeg.
zeg nou eerlijk nolius, toen het nog niet bekend was, lagen jullie ook mee te doen en te lachen van het verdwaald zijn, pas toen jullie OS aan de telefoon hadden was het in 1 keer een omslag, begrijpelijk! het lijkt net alsof mensen op deze manier respect voor OS willen uitspreken door te zeggen dat het ten alle tijden geen grap was geweest, terwijl iedereen die het nog niet wist, het best komisch vond, me incluis, dat het een bittere nasmaak heeft is gewoon kut. en beetje jammer vind ik ook dat mensen die het niet wisten worden beoordeeld met "was allang bekend, had je je doppen maar moeten openen...". ik zat pas op het forum toen ik FO!Kradio al een half uur aan had staan...
owja, en natuurlijk mijn medeleven voor OS en zijn familie! sterkte komende tijden!
put
your
clothes
on!
pi_40612295
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zeg nou eerlijk nolius, toen het nog niet bekend was, lagen jullie ook mee te doen en te lachen van het verdwaald zijn, pas toen jullie OS aan de telefoon hadden was het in 1 keer een omslag, begrijpelijk! het lijkt net alsof mensen op deze manier respect voor OS willen uitspreken door te zeggen dat het ten alle tijden geen grap was geweest, terwijl iedereen die het nog niet wist, het best komisch vond, me incluis, dat het een bittere nasmaak heeft is gewoon kut. en beetje jammer vind ik ook dat mensen die het niet wisten worden beoordeeld met "was allang bekend, had je je doppen maar moeten openen...". ik zat pas op het forum toen ik FO!Kradio al een half uur aan had staan...
owja, en natuurlijk mijn medeleven voor OS en zijn familie! sterkte komende tijden!
Ja, zeer leuk om je als iemand anders voor te doen. Echt lachen hoor. Sorry Jerruh, maar ik zag de hele grap er niet van in. Alleen de persoon zelf had het misschien leuk gevonden samen met de mensen die altijd lopen te zeiken over de radio, die hadden dan weer een keer 'hahahaha, stelletje stukkels' kunnen roepen.

Verder is het humor van het niveau stoeptegel. En zelfs die zijn nog grappiger. In groep 8 was dit al niet meer leuk geweest.

En ja, deze user had aboluut kunnen weten wat er met Oversight aan de hand was. Want als je zo iemand kiest, dan weet je ook wat voor iemand het is. Dat kwam niet uit de lucht vallen.

En weet je, eigenlijk boeit het me geen flikker of het nu ja/nee 'anders' wel grappig was geweest. Het was gisteren NIET grappig. Punt. Als je kinderlijk wil doen, mail je maar naar Radio BemBem.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:20:47 #156
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40612532
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:14 schreef Nolius het volgende:

[..]

Ja, zeer leuk om je als iemand anders voor te doen. Echt lachen hoor. Sorry Jerruh, maar ik zag de hele grap er niet van in. Alleen de persoon zelf had het misschien leuk gevonden samen met de mensen die altijd lopen te zeiken over de radio, die hadden dan weer een keer 'hahahaha, stelletje stukkels' kunnen roepen.

Verder is het humor van het niveau stoeptegel. En zelfs die zijn nog grappiger. In groep 8 was dit al niet meer leuk geweest.

En ja, deze user had aboluut kunnen weten wat er met Oversight aan de hand was. Want als je zo iemand kiest, dan weet je ook wat voor iemand het is. Dat kwam niet uit de lucht vallen.

En weet je, eigenlijk boeit het me geen flikker of het nu ja/nee 'anders' wel grappig was geweest. Het was gisteren NIET grappig. Punt. Als je kinderlijk wil doen, mail je maar naar Radio BemBem.
nou, er is zovaak iemand anders nagedaan op FOK! en toen was het telkens sueprgrappig, ook al gaven sommigen aan dat ze het echt niet leuk vonden. maar toen ging men er ook gewoon mee door. en nogmaals, iedereen in het topic en jullie bij AR hadden voor dat telefoontje nog niks in de gaten, iedereen vond het geweldig hoe iemand verdwaalde, niemand wist er van (en als ze er iets van wisten, waarom is er dan helemaal niks verteld over dat topic van zijn moeder, zelfs niet toen yvonne aan de telefoon was bij AR?). Ik vnd gewoon dat sommige mensen opeens enorm omslaan hier, want als alles wel vant evoren duidelijk was, als het echt zo was dat iemand OS nadeed en dit bekend zou zijn (vooral in relatie met dat topic over zijn moeder) was er al eerder melding over gemaakt. pas toen barra het zei begon er meer helderheid over te ontstaan.

maar goed, eigenlijk moet deze discussie gewoon afgehandeld zijn, ik hou mijn kop er wel over, want ik vind deze situatie alleen voor OS en mirage gewoon erg lullig, dus nogmaals sterkte!
put
your
clothes
on!
pi_40612728
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:20 schreef Jerruh het volgende:

nou, er is zovaak iemand anders nagedaan op FOK! en toen was het telkens sueprgrappig, ook al gaven sommigen aan dat ze het echt niet leuk vonden. maar toen ging men er ook gewoon mee door. en nogmaals, iedereen in het topic en jullie bij AR hadden voor dat telefoontje nog niks in de gaten, iedereen vond het geweldig hoe iemand verdwaalde, niemand wist er van (en als ze er iets van wisten, waarom is er dan helemaal niks verteld over dat topic van zijn moeder, zelfs niet toen yvonne aan de telefoon was bij AR?). Ik vnd gewoon dat sommige mensen opeens enorm omslaan hier, want als alles wel vant evoren duidelijk was, als het echt zo was dat iemand OS nadeed en dit bekend zou zijn (vooral in relatie met dat topic over zijn moeder) was er al eerder melding over gemaakt. pas toen barra het zei begon er meer helderheid over te ontstaan.

maar goed, eigenlijk moet deze discussie gewoon afgehandeld zijn, ik hou mijn kop er wel over, want ik vind deze situatie alleen voor OS en mirage gewoon erg lullig, dus nogmaals sterkte!
Niet iedereen zal Oversight kennen en zijn topics volgen. Maar diegene die dat deed, blijkbaar wel. Diegene ging nogal ver in het 'nadoen'. Eens kijken hoe blij jij zou zijn als iemand onder jouw naam allerlei dingen ging doen.

Als je als 'grappenmaker' al niet snapt dat diegene die je nadoet dat misschien niet leuk gaat vinden, dan wordt het tijd dat je eens een opvoeding krijgt.

Maar verder heb ik geen zin in een discussie over ''als' het niet zus of 'als' het niet zo'. Het ging zoals het ging, en dat was ZEER triest en misplaatst.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:30:49 #158
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40612874
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:26 schreef Nolius het volgende:

[..]

Niet iedereen zal Oversight kennen en zijn topics volgen. Maar diegene die dat deed, blijkbaar wel. Diegene ging nogal ver in het 'nadoen'. Eens kijken hoe blij jij zou zijn als iemand onder jouw naam allerlei dingen ging doen.

Als je als 'grappenmaker' al niet snapt dat diegene die je nadoet dat misschien niet leuk gaat vinden, dan wordt het tijd dat je eens een opvoeding krijgt.

Maar verder heb ik geen zin in een discussie over ''als' het niet zus of 'als' het niet zo'. Het ging zoals het ging, en dat was ZEER triest en misplaatst.
tja, daar heb je gelijk in. maar goed, heb zelf ook wel het een en ander meegemaakt op dat gebied hoor, niet op FOK!, maar toch. maar dat waren wel heftigere dingen dan dit...
put
your
clothes
on!
pi_40613026
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

tja, daar heb je gelijk in. maar goed, heb zelf ook wel het een en ander meegemaakt op dat gebied hoor, niet op FOK!, maar toch. maar dat waren wel heftigere dingen dan dit...
oh, kijk, ik ben vanavond ook alweer op de radio hoor Neem het programma van Elger over. Dus ik maak er ook geen groot drama van.

Maar dat neemt niet weg dat gisteren voor mij een absoluut dieptepunt was wat betreft FOK!radio.
pi_40617392
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:33 schreef Maanvis het volgende:

Yvonne laat weer veel te veel d'r emoties meespelen bij het adminnen ipv d'r rationele vermogens.
Daar is ze goed in he
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:05:27 #161
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40617458
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Daar is ze goed in he
*tissue aangeeft...*

hier, droog je traantjes, vossske!
put
your
clothes
on!
pi_40617519
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat wil ik graag horen. en dan vraag ik me toch af: waarom nou net Oversight en niet een willekeurige andere user.
Al eens in je opgekomen dat juist Oversight geheel toevallig een willekeurige user was?
Het zou zowaar natuurlijk kunnen he

Voor hetzelfde geld heeft die nep-OS gewoon de 500 actiefste users in een lijstje geflikkert en er daar willekeurig eentje uitgekozen.

En als er een andere user uitgekozen willekeurig uitgekozen was, dan adden de mensen ook gezegd: "waarom nou juist [insert bekende user] en geen willekeurige andere user?!"

Ik gooi maar gewoon even een balletje op hoor
vosss is de naam,
pi_40617527
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef Jerruh het volgende:

[..]

*tissue aangeeft...*

hier, droog je traantjes, vossske!
thanks Jerruh
vosss is de naam,
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:10:34 #164
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40617613
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:07 schreef vosss het volgende:

[..]

thanks Jerruh
graag gedaan .
put
your
clothes
on!
pi_40617979
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:10 schreef Jerruh het volgende:

[..]

graag gedaan .
Hey hoe is die hele toestand eik afgelopen met dat lastig figuur? (de search is weer eens niet mn beste vriend vandaag )
vosss is de naam,
pi_40619438
Mensen die terug willen luisteren kunnen hier terecht

Mensen die me liever live horen kunnen nu hier klikken
pi_40619795
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef Nolius het volgende:
Mensen die terug willen luisteren kunnen hier terecht

ik krijg een error
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_40620849
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:

[..]

ik krijg een error
Waarbij?
  Redactie Frontpage dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:47:24 #169
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40621074
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef Nolius het volgende:

Nee, niet in een Elgerprogramma met Elger vormgeving
pi_40622227
Dank je wel.. allemaal voor jullie steun.

Yvonne ! Dank je wel voor het rechtzetten !
de mensen die het ip achterhaald hebben.... ook ontzettend bedankt...
alleen al het feit dat die moeite gedaan is maakt alles iets minder kwetsend/zuur.
Nolius en Martijn... excuus voor de emotionele uitval van Oversight.

Oversight zelf heeft absoluut nog niet de behoefte terug te lezen wat er nou gebeurd is, hij is er te emotioneel en te moe voor.
Hij heeft de afgelopen tijd voor zijn moeder gezorgd omdat zij niet opgenomen wilde worden en er gewoonweg niemand anders ìs om de zorg voor een groot deel op zich te nemen.
Dat betekend dat hij dágen achtereen zonder nachtrust/dagrust is geweest.
Zijn moeder kon nauwelijks meer praten, wat ze sprak was warrig met maar ene paa rkleine heldere momenten. ze kon nauwelijks meer lopen (vloog met rollator en al ondersteboven), liep constant uit bed en de bank... en iemand die eigenlijk niet kan lopen... heel wat nachtelijke valpartijen... constant overgeven.. gitzwarte kots óveral..... een constant heen en weer rennen, liefdevol verzorgen, geruststellen van iemand die aan het sterven was maar niet dood wìlde.
Zowel lichamelijk als geestelijk is dit heel zwaar geweest voor oversight.

6 weken geleden hoorden wij dat ze ziek was..... twee weken geleden was er níets meer over van haar en gisterochtend is zijn moeder op 66 !! jarige leeftijd overleden.
Ze begon juist aan haar éigen leven na tig jaar voor haar kinderen en pleegkinderen gezorgd te hebben en dan gaat ze op zo'n brute en oneerlijke wijze.

Hij was en ís emotioneel gesloopt.
Vandaar een berichtje van mij.

Allemaal ontzettend bedankt.... nolius en martijn.. geen idee wat oversight aan de telefoon heeft gezegd.. hij wist zich nog alleen te herinneren dat hij je stijfgevloekt had.....

bij deze wil ik heel duidelijk stellen dat wij jullie niets kwalijk nemen.

Voel je niet bezwaard en maak wat van de uitzending van vanavond !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:37:29 #171
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40622773
Lieve Mirage.

Hier kan ik alleen maar stil van worden. Ik weet niets anders dan nogmaals te zeggen dat ik jullie ontzettend veel sterkte en goeds toe wens.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40624317
Hay Mirage en Oversight,

Wat een verhaal. 66 jaar....echt vreselijk. Een ziekte die in zes weken iemand helemaal kapot maakt...ik kan me alleen maar proberen voor te stellen wat dat met je emoties doet als zoon en schoondochter.

Een stukje van die emotie kreeg Martijn gisteren dus mee die Oversight aan de lijn kreeg. Martijn was er zo van ontdaan, dat we besloten te stoppen. Ik weet dus niet precies wat er gezegd is, maar het moet heel heftig geweest zijn. En dat is ook begrijpelijk natuurlijk...

Mocht je het nog willen horen later, dan is dit het deel wat relevant is. Begint meteen.

Verder nog een keer condoleance. Echt vreselijk....
pi_40629747
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:41 schreef Nolius het volgende:

[..]

Waarbij?
Als ik op die link klik om je nu te horen...
pi_40633212
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:

[..]

Als ik op die link klik om je nu te horen...
Is een WMA stream
pi_40633236
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:12 schreef Nolius het volgende:

[..]

Is een WMA stream
Ah okee, PC opende 'm direct met Winamp, vandaar...
pi_40633374
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:19 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ah okee, PC opende 'm direct met Winamp, vandaar...
Nieuwe Winamp kan WMA toch ook aan?
pi_40646662
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:56 schreef Nolius het volgende:

[..]

Nieuwe Winamp kan WMA toch ook aan?
Dan heb ik blijkbaar geen nieuwe Winamp .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:34:41 #178
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40650230
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:

[..]

Dan heb ik blijkbaar geen nieuwe Winamp .
!
put
your
clothes
on!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:58:14 #179
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_40657502
Net effe Wam voorbij horen komen, met The Edge Of Heaven, heerljik nummer.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:39:08 #180
135164 iddqd
g o d m o d e
pi_40659657
Het was niet alleen het F&F gebeuren:

http://www.uitgeverij-stofje.nl/templates/fokstaking.html
iddqd
idkfa
idspispopd
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:07:59 #181
135164 iddqd
g o d m o d e
pi_40661126
Hehehe wat grappig... er was maar EEN iemand die z'n zin wilde doordraven... het resultaat daarvan was dat 'grappige en ludieke' topic in F&F. Er waren in totaal 16 mods die hun modschap opgeofferd hebben voor de users. Leuke schop na
iddqd
idkfa
idspispopd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')