Dat is juist 't toffe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:20 schreef veldmuis het volgende:
Wat praat die gast als een mongool, is dat grappig of praat hij altijd zo?
Ik vind het een sukkel die teveel praat, eigenlijk! En dat terwijl ik KX zo tof vind!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mark is tof. Z'n stem is tof.![]()
Is weer eens wat anders dan 't gemiddelde radioprogamma vind ik. En Mark kan gewoon leuk vertellen, voornaamste reden ook dat ik luister. Leuke muziek is daarbij mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het een sukkel die teveel praat, eigenlijk! En dat terwijl ik KX zo tof vind!
Ja meer bellers zou leuk zijn. Staat nu op een laag pitje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef Kickvors het volgende:
[..]
En uit nostalgie luister ik ook, hopende op net zulke karakteristieke bellers als vroeger![]()
Die paddo's heb ik inderdaad. Werkelijkwaar prachtig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Kickvors het volgende:
Af en toe gewoon een oud fragment er doorheen gooien is altijd leuk![]()
http://services.creativum.nl/download/MITD - Paddo's.mp3
http://services.creativum.nl/download/MITD - Zoemetje.mp3
![]()
Laag pitje ? ik heb tot nu toe 2 mensen horen bellen de keren dat hij bij kxradio was hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja meer bellers zou leuk zijn. Staat nu op een laag pitje.
Dat zeg ik, laag pitje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Laag pitje ? ik heb tot nu toe 2 mensen horen bellen de keren dat hij bij kxradio was haha
Vorige week belde bijv. niemand toch ?
Gimme!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:19 schreef Kickvors het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat, ook wat jingles. Zal ze zo even uploaden
Nice! Even binnenhalen binnenkort.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 04:24 schreef Kickvors het volgende:
Even allemaal op een rijtje:
[dikke lijst]
Met een (j) er achter zijn jingles. Ik heb ook nog wel de uitzendingen toen Maarten er de 1e keer was en de laatste uitzending op Yorin, maar die zijn even wat te groot voor nu. Als iemand 'm ze wilt hebben dan kijk ik wel even wat ik kan doen.
En nieuwe zijn natuurlijk van harte welkom![]()
Ik heb even een paar fragmenten geluisterd van je gister, zitten echt geniale bij. Die gast die in Venlo was oid. Jezus!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:03 schreef Kickvors het volgende:
Podcasts staan inmiddels online
Die van afgelopen dinsdag alleen nog niet.
Ja inderdaad, maar ik vermoed en hoop dat hij ooit wel weer eens in de ether te horen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb even een paar fragmenten geluisterd van je gister, zitten echt geniale bij. Die gast die in Venlo was oid. Jezus!En das nog maar 1. Echt duidelijk dat mark weer bellers nodig heeft in z'n show. Ook gewoon een gesprek van 7 minuten wat nergens over gaat, geweldig.
Tante Jannie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef Kickvors het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik vermoed en hoop dat hij ooit wel weer eens in de ether te horen is.
En om het helemaal af te maken Tante Jannie er weer bij![]()
Dat was z'n sidekick bij 538quote:
Hm ik heb Mark tijdens z'n 538tijdperk nog wel meegekregen. Al zal ik toen een jaar of 12 zijn geweest denk ik. Wanneer was dat precies?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 04:45 schreef Kickvors het volgende:
[..]
Dat was z'n sidekick bij 538
Hee Paul, ik zat net te luisteren en ik hoorde je tijdens de laatste uitzending op Yorin met Maarten. Waarom durf je nu opeens niet meer te bellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |