Unlimited supply of ISK.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef angel008 het volgende:
lol ik kom alleen maar isk tekort..
ben geen trader geen ratter en geen missioner![]()
maargoed ik red het altijd wel dus![]()
maar wat meer isk erbij zou wel mooi zijn.
capitals zijn duur ><
als iemand een manier heeft om met weinig moeite isk te verdienen lemme know!
GTC's en ISK kopen bij een Chinees komt op het zelfde neer. Het enige verschil is dat aan de eerste optie GCC wel geld verdient, en aan de tweede niet. En natuurlijk is de laatste ook nog eens tegen de EULA.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef angel008 het volgende:
isk kopen doe ik niet aan![]()
soms met gtc/plex maar echt isk kopen nee..
tja ben wel bereid om het te leren maar iedereen vraagt daar ook weer isk voorquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Traden is een goede manier van (veel) isk verdienen, overigens. Maar of het 'weinig moeite' is, het vereist wel regelmatige aandacht.
PLEX? Dat zegt me helemaal niets. Is dat een nieuwe optie? Back in the days hadden we dat geloof ik niet, of mijn geheugen begint ernstige mankementen te vertonen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je GTCs koopt en die naar PLEX omzet en verkoopt, is dat wel degelijk iets anders dan ISK kopen van een Chinees.
In de eerste plaats is het een legale manier van uitwisselen van behoeften binnen het spel: de een krijgt 300 miljoen ISK, de ander kan 30 dagen spelen.
Op de tweede plaats is de kans op frauduleuze geschiedenis veel kleiner. Toegegeven, je weet niet hoe de koper aan zijn geld voor de GTC is gekomen maar alles daarna is 'veilig'. Dit in tegenstelling tot een of andere spelgeldboer die zijn ISK eventueel betrekt van 'sweatshops'.
EVE heeft een vrij hoge leergraad. Maar als je eenmaal bekend bent met hoe alles een beetje werkt is het een tof spel hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:43 schreef Dibble het volgende:
Mooi spel, alleen tering moeilijk. Kwam amper verder dan de tutorial
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |