Interesting...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Moet je wel mijn convo's accepteren
Anyway ik zit in een 0.0 corp/alliance. Nieuwe spelers zijn altijd welkom dus laat maar wat van je horen als je interesse hebt. IGN; Elowine
En implantsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:43 schreef Bastiaan.V het volgende:
Ik zal jullie vanavond eens opzoeken, al voelt 0.0 security nog een beetje eng
ach, kost hooguit wat scheepjes
Ach ja, heb al een zooi drakes / raven kwijt geraakt. Kom je ook wel overheenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:43 schreef Bastiaan.V het volgende:
Ik zal jullie vanavond eens opzoeken, al voelt 0.0 security nog een beetje eng
ach, kost hooguit wat scheepjes
Waar wacht je nog op?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:50 schreef STING het volgende:
Bah bah, het kriebelt om m'n account weer te activeren
aankomende speed nerf is wel jammer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef Necrodeath het volgende:
Oeh een Eve topic.
Ik speel nu zelf weer iets meer dan 2 maanden nadat ik het bijna een jaartje geleden geprobeerd had.
Heb het toen na 1 maand laten zitten, was te lastig en had er niet veel tijd voor (dat learning curve plaatje klopt echthttp://bloodeagles.com/images/LearningCurve.jpg).
Omdat ik WoW echt zat was, en een goeie vriend van me het nog steeds speelde (was de vorige keer dat ik het ging spelen samen met hem begonnen), nog maar een keer geprobeerd.
Nieuwe trial gedaan, hij heeft me geholpen met character maken dat gebalanceerd was, en goed voor learning skills snel te leren, ook heeftie met EvEmon een learning plan gemaakt voor me zodat ik het snelste alle learning skills klaar had die ik nodig zou hebben
Zelf nog wat aanpassingen gedaan na me er eens goed in verdiept te hebben, en ben nu bijna klaar met mn learning skills
Kben Minmatar (In rust, we trust!), en speedfreakHeb mn Wolf al klaar staan, met MWD en/of Gistii Afterburner, en Dominion Overdrives. Kan niet wachten tot ik erin kan vliegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |