http://www.eve-online.com/guide/en/mn06.aspquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:14 schreef znarch het volgende:
Heeft er iemand een newbie guide voor Eve ? Ik heb het spel nu en snap het een en ander wel, maar en hoop ook nog niet.
Duizenden corps en je vraagt er naar 1?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:29 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo heb mijn account ook weer geactiveerd.
Bestaat de corp LEAP nog?
Zat er met een paar fokkers in. (had ik erbij moeten zeggen sry)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Duizenden corps en je vraagt er naar 1?
Ik zou het niet weten. Als het een alliance was, dan wist ik het misschien.
Wat is je naam, ingame?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:04 schreef Crashcat het volgende:
Ow, owkai. Ik vergeef het je. Kost je wel 10mil isk :p
Dan moet je wel een hele oude hebbenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:26 schreef SpaRood het volgende:
Ik wilde het proberen, maar dit spel ondersteunt geen Ati-videokaart.
Via Cedega? Of wine?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:26 schreef SpaRood het volgende:
Ik wilde het proberen, maar dit spel ondersteunt geen Ati-videokaart.
Whehe, mooi.quote:
Cedega...quote:
Hehe.. Is niet nodig joh.. Met mining maak ik 400mil a week.. Binnenkort kan ik T2 inventen en dan loop ik nog meer binnen..quote:Op maandag 3 maart 2008 11:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Whehe, mooi.
Ik wilde je wat isk sturen maar nu werkt mijn EVE niet. Laat dus op zich wachten.
Oh ja, dat is mooi. Scheelt weer iets om te moeten herinneren.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Hehe.. Is niet nodig joh.. Met mining maak ik 400mil a week.. Binnenkort kan ik T2 inventen en dan loop ik nog meer binnen..
Hopelijk
Klopt.. Als je via EVE-online doet, dan rekenen zij het gewoon hetzelfde bedrag, maar dan in je eigen valuta.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Subscription vraagje.
Via eve-online: 3 Month EVE Subscription 38,85 EUR
Via de website http://www.shatteredcrystal.com/code.php/eve_online kan je een
"EVE Online ETC 90 Day Game Time Card Code"kopen voor 27,40 EUR
Zie ik iets over het hoofd of is zo'n time card veeeel goedkoper? (komt misschien door de dollar?)
Volgens mij bestaan ze nog wel maar zijn ze aardig uitgedunt toen er op een bepaald moment een enorme exodus was van spelers.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:29 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo heb mijn account ook weer geactiveerd.
Bestaat de corp LEAP nog?
Interesting...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Moet je wel mijn convo's accepteren
Anyway ik zit in een 0.0 corp/alliance. Nieuwe spelers zijn altijd welkom dus laat maar wat van je horen als je interesse hebt. IGN; Elowine
En implantsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:43 schreef Bastiaan.V het volgende:
Ik zal jullie vanavond eens opzoeken, al voelt 0.0 security nog een beetje eng
ach, kost hooguit wat scheepjes
Ach ja, heb al een zooi drakes / raven kwijt geraakt. Kom je ook wel overheenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:43 schreef Bastiaan.V het volgende:
Ik zal jullie vanavond eens opzoeken, al voelt 0.0 security nog een beetje eng
ach, kost hooguit wat scheepjes
Waar wacht je nog op?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:50 schreef STING het volgende:
Bah bah, het kriebelt om m'n account weer te activeren
aankomende speed nerf is wel jammer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef Necrodeath het volgende:
Oeh een Eve topic.
Ik speel nu zelf weer iets meer dan 2 maanden nadat ik het bijna een jaartje geleden geprobeerd had.
Heb het toen na 1 maand laten zitten, was te lastig en had er niet veel tijd voor (dat learning curve plaatje klopt echthttp://bloodeagles.com/images/LearningCurve.jpg).
Omdat ik WoW echt zat was, en een goeie vriend van me het nog steeds speelde (was de vorige keer dat ik het ging spelen samen met hem begonnen), nog maar een keer geprobeerd.
Nieuwe trial gedaan, hij heeft me geholpen met character maken dat gebalanceerd was, en goed voor learning skills snel te leren, ook heeftie met EvEmon een learning plan gemaakt voor me zodat ik het snelste alle learning skills klaar had die ik nodig zou hebben
Zelf nog wat aanpassingen gedaan na me er eens goed in verdiept te hebben, en ben nu bijna klaar met mn learning skills
Kben Minmatar (In rust, we trust!), en speedfreakHeb mn Wolf al klaar staan, met MWD en/of Gistii Afterburner, en Dominion Overdrives. Kan niet wachten tot ik erin kan vliegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |