abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71614325
Net m´n eerste fleet op gedaan met eve uni. Het was wel een beetje een fail, maar het was keigaaf
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_71615294
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 04:36 schreef intraxz het volgende:
Net m´n eerste fleet op gedaan met eve uni. Het was wel een beetje een fail, maar het was keigaaf
Beetje fail? What happened?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71623698
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 08:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Beetje fail? What happened?
De actie duurde ongeveer een minuut en de fleet commander werd kapot geschoten omdat hij en nog een iemand getackled werden.

Maar het was wel leuk
pi_71626269

Hoeveel dagen speel je nou en wat vlieg je?
pi_71630468
Nu een week en ik was tackler in een merlin.
pi_71631629
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef intraxz het volgende:

[..]

De actie duurde ongeveer een minuut en de fleet commander werd kapot geschoten omdat hij en nog een iemand getackled werden.

Maar het was wel leuk
Het leuke aan E-Uni is dat ze regelmatig wardecs om de oren krijgen. En dan met 80 T1 fitted frigates die nog geen 50 miljoen bij elkaar kosten voor honderden miljoenen schade aanrichten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71637469
Kan nu zo'n destroyercruiser halen maar heb nog lang niet genoeg geld.
pi_71802245
Voor de mensen die dit spel willen proberen, als je via Steam het spel download krijg je een trial van 21 dagen ipv de standaard 14.

Tot 17 augustus kan je het spel kopen voor 5¤ (volgens mij is dat inclusief 1 maand spelen) Gruwelijk cheap dus.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_71807051
Lekker op tijd. Heb net 15 euro aan besteed.
pi_71812017
Vandaag MySQL database update, ben benieuwd wanneer EVE het weer doet.
Als er nu iets fout kan gaan is dat het wel
pi_71934422
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Vandaag MySQL database update, ben benieuwd wanneer EVE het weer doet.
Als er nu iets fout kan gaan is dat het wel
eve servers draaien allemaal ms SQL server ;-)

Wij xijn op het moment bezig met de voorbereiding van een kleine invasie (ergens in het noorden). Druk schepen aan het injumpen... komende week gaat leuk worden
pi_71934935
Die update is uitgesteld, wat een verassing
Cool. Zit veilig in Empire
pi_71953261
Wat een kanslozen zitten er toch in EVE.

Autopilot stond op een of andere manier op "prefer shorter route"
Dus kom ik heel blij in mijn Caracal semi-afk per ongeluk in een 0.4
Vliegt daar een char uit 2007 met een Heavy Interdictor bij mijn gate en ja hoor, wordt ge pod killed.

Anders ga je eens naar 0.0 met je pauper vliegtuig!
Als ik nu ergens in EVE geen respect voor heb is het wel van die nep-pvpers die te mietig zijn om naar 0.0 te gaan.
pi_71953478
Tja.. autopilot..
pi_71953993
19 jumps maken in empire, ga dat niet manual doen. Stom dat die optie niet goed stond.
Maar dan nog, snap niet dat mensen zich goed kunnen voelen als ze op zo'n manier pvp-en.
pi_71954047
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat een kanslozen zitten er toch in EVE.

Autopilot stond op een of andere manier op "prefer shorter route"
Dus kom ik heel blij in mijn Caracal semi-afk per ongeluk in een 0.4
Vliegt daar een char uit 2007 met een Heavy Interdictor bij mijn gate en ja hoor, wordt ge pod killed.

Anders ga je eens naar 0.0 met je pauper vliegtuig!
Als ik nu ergens in EVE geen respect voor heb is het wel van die nep-pvpers die te mietig zijn om naar 0.0 te gaan.
Ik ken het, alleen heeft het mij nog nooit mijn pod gekost. Maar kansloos vind ik het niet eerlijk gezegd. In low-sec geldt gewoon het recht van de sterkste. En veel spelers zitten liever in low-sec dan in 0.0. 0.0 is ook niet zo fantastisch, er zijn maar weinig écht waardevolle gebieden en die zijn sinds jaar en dag in handen van mega alliances waar vooral de hoge piefen profiteren van de winstgevendheid. Als loner of met een paar man is low-sec veel leuker voor de casual PvP zonder allerlei politiek gezever.
  FOK!fotograaf maandag 17 augustus 2009 @ 17:03:04 #242
151126 angel008
pi_71954058
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:00 schreef Ame_thyst het volgende:
19 jumps maken in empire, ga dat niet manual doen. Stom dat die optie niet goed stond.
Maar dan nog, snap niet dat mensen zich goed kunnen voelen als ze op zo'n manier pvp-en.
tja 19 jumps doe ik juist op manual flight

terwijl ik dat doe heb ik nog wel een andere char die aandacht nodig heeft

freighter op 19 jumps appen = langzaaaam
pi_71959846
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Die update is uitgesteld, wat een verassing
Cool. Zit veilig in Empire
?
pi_71961015
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=687

De markt gedroeg zich al zo raar sinds 22 juni op bepaalde gebieden. Er waren al langer geruchten dat dit kwam door een mass banning van macro runners maar nu is het dus officieel bevestigd. Beste actie van CCP in de afgelopen jaren.
pi_71963967
Dus de kust is veilig om de macro's aan te slingeren?
pi_71964094
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:56 schreef drumstickNL het volgende:
Dus de kust is veilig om de macro's aan te slingeren?
Ik zou het niet doen eerlijk gezegd.
pi_71964453
Heb je een POS?
pi_72041676
loopt weer lekker uit, die patch

Apocrypha 1.5 Downtime Extended
The downtime for EVE Online: Apocrypha 1.5 has been extended until 16:30 GMT due to delays earlier in the deployment process.
  FOK!fotograaf donderdag 20 augustus 2009 @ 15:21:11 #249
151126 angel008
pi_72041924
ach ik zei gisteren al tegen mn corp members ''zorg voor een skilltime van minimaal 24 uur want morgen word chaos''

als ze nou gewoon zeggen tot 1900 dan hoeven ze niet steeds te uppen en word iedereen minder boos.

* angel008 wacht de flametrolls op eveonline al af

(ook de reden waarom de forums ook plat gaan als ze gaan updaten ze weten dat ze verkeerd bezig zijn)
pi_72043611
Ik las dat er bij die SQL update van 2 weken geleden iets mis was gegaan en dat ze de SQL update uitgesteld hadden naar vandaag. Dus daarom zal het wel uitlopen.
Lijkt me nogal een riskant werkje aangezien zowat alles in EVE in die database draait.
Gaat er iets mis ben je gelijk 4 uur verder. Gebeurde bij FOK! de laatste update ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')