Beetje fail? What happened?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 04:36 schreef intraxz het volgende:
Net m´n eerste fleet op gedaan met eve uni.Het was wel een beetje een fail, maar het was keigaaf
De actie duurde ongeveer een minuut en de fleet commander werd kapot geschoten omdat hij en nog een iemand getackled werden.quote:
Het leuke aan E-Uni is dat ze regelmatig wardecs om de oren krijgen. En dan met 80 T1 fitted frigates die nog geen 50 miljoen bij elkaar kosten voor honderden miljoenen schade aanrichten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef intraxz het volgende:
[..]
De actie duurde ongeveer een minuut en de fleet commander werd kapot geschoten omdat hij en nog een iemand getackled werden.
Maar het was wel leuk
eve servers draaien allemaal ms SQL server ;-)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Vandaag MySQL database update, ben benieuwd wanneer EVE het weer doet.
Als er nu iets fout kan gaan is dat het wel
Ik ken het, alleen heeft het mij nog nooit mijn pod gekost. Maar kansloos vind ik het niet eerlijk gezegd. In low-sec geldt gewoon het recht van de sterkste. En veel spelers zitten liever in low-sec dan in 0.0. 0.0 is ook niet zo fantastisch, er zijn maar weinig écht waardevolle gebieden en die zijn sinds jaar en dag in handen van mega alliances waar vooral de hoge piefen profiteren van de winstgevendheid. Als loner of met een paar man is low-sec veel leuker voor de casual PvP zonder allerlei politiek gezever.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat een kanslozen zitten er toch in EVE.
Autopilot stond op een of andere manier op "prefer shorter route"
Dus kom ik heel blij in mijn Caracal semi-afk per ongeluk in een 0.4
Vliegt daar een char uit 2007 met een Heavy Interdictor bij mijn gate en ja hoor, wordt ge pod killed.
Anders ga je eens naar 0.0 met je pauper vliegtuig!
Als ik nu ergens in EVE geen respect voor heb is het wel van die nep-pvpers die te mietig zijn om naar 0.0 te gaan.
tja 19 jumps doe ik juist op manual flightquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:00 schreef Ame_thyst het volgende:
19 jumps maken in empire, ga dat niet manual doen. Stom dat die optie niet goed stond.
Maar dan nog, snap niet dat mensen zich goed kunnen voelen als ze op zo'n manier pvp-en.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Die update is uitgesteld, wat een verassing![]()
Cool. Zit veilig in Empire
Ik zou het niet doen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:56 schreef drumstickNL het volgende:
Dus de kust is veilig om de macro's aan te slingeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |